Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Obama mehdidir...

Obama mehdidir...
 

Resim: daily-nonsense.com


Artık oturup kadın programları seyretmeyi istiyorum…

Ağzımı açıp evlendirme programlarının, dedikodu görüntülerinin içine düşmek istiyorum.

Bazen hiç bir şey anlamadan, fark etmeden aptalca yaşamak istiyorum.

Televizyoncular neyi nasıl duymamı istiyorlarsa onları duymak, neyi nasıl anlamamı istiyorlarsa onları anlamak, neyi unutmamı istiyorlarsa onları unutmak istiyorum

İmreniyorum böyle yaşayanlara. İnanın imreniyorum.

Örneğin Obama zaferini kutlamak istiyorum. Obama’ nın bizi kurtaracağını düşlemek istiyorum, seçilmesinin tüm ezik ülkelerin kurtuluşu olacağını kabul etmek istiyorum.

Hatta uzun uzun Obamalı bir dünyanın nasıl olacağı konusunda ciddi yazılar, yorumlar yazmak, “bakın eloğlu bir zenciyi başkan yaptı biz hala nelerle uğraşıyoruz” diye ahkâm kesmek istiyorum.

Obama’ nın zaferinin ezilmiş zenci ırkının zaferi olduğunu düşünmek istiyorum. Zenciler adına sevinmek, Kızılderililer adına umutlanmak istiyorum.

2 ile 2 nin sadece dört edebileceğini düşünmek, 22’ yi görmezden gelmek istiyorum.

Başka neler istiyorum biliyor musunuz?

Dünya’ yı ve Amerika’ yı dünyanın efendilerinin yönettiğini bilmemek istiyorum.

Efendiler neyi nasıl isterlerse, sadece onların istediklerinin olacağını, onların seçtiklerinin seçilebildiğini bilmemek istiyorum.

Silah ve ilaç üreticilerinin, gıda tekellerinin, petrol tüccarlarının, enerji tekellerinin başkanlık seçimini önceden planladıklarını bilmemek istiyorum.

Obama’ nın seçimle iş başına gelmesinin sadece “show” olduğunu görmemek, anlamamak, hissetmemek istiyorum.

Obama’ nın zenci olmasına karşın seçilmesinin yeni Dünya planının bir parçası olduğunu anlamamak istiyorum.

Obama’ nın seçilmesi ile başka birinin seçilmesi arasında hiçbir fark olmadığını bilmemek istiyorum.

Ben “oh Obama seçildi, dünyaya barış ve huzur gelecek” diye haykıracak kadar dünyadan bihaber olmak istiyorum.

Ben tüm Türkiye gerçeklerini unutup bana sunulan gündemde ne varsa onu konuşmak istiyorum.

Ben ekonomik kriz olmadığını, solcuların böyle bir dedikodu çıkarttığını düşünmek istiyorum.

Ben bu gün işten çıkartılan işçilerimin evindeki umutsuzluğu, karamsarlığı duyumsamamak istiyorum…

Ağlaya ağlaya servise binen işçimin gözüne toz kaçtığını düşünmek istiyorum.


Ben kadın programlarında göbek atmak istiyorum…

Evet, evet, ben kadın programlarında göbek atmak, Seda “hade hadeee” diye bağırınca kendimi sahneye atmak istiyorum…

Ben herkes göbek atsın istiyorum…

Bir de herkes futbolu sevsin, herkes Fener-Cimbom maçına 300 liraya bilet alsın istiyorum.

İşten çıkartılan işsiz ve umutsuz Ömer’ in, Ahmet’ in, Soner’ in ve diğerlerinin bir göz gecekondularında çocuklarına gelecekle ilgili masallar anlatmalarını ve herkesin bu masallara inanmalarını istiyorum.


Ben herkeslerin Obama’ nın gelişine sevinmesini istiyorum.

Ben “Obama mehdidir, inanmayan delidir” diye haykırmak ve sizi buna inandırmak istiyorum.

İnanın bana mehdi geldi, dertler bitti. Bir yanda Obama bir yanda Osama. Gel keyfim gel, Dünya’ya barış geldi…

Ben...
Ben eğlence programlarında göbek atmak istiyorum... Seda "hadeee" diye bağırınca sahneye fırlamak istiyorum.


Aranızda doktor var mı?

 
Toplam blog
: 90
: 2099
Kayıt tarihi
: 27.05.07
 
 

Yaşayacağım yıllar yaşadıklarımdan daha az... Öyleyse "adam gibi yaşamalı" diye düşünüyorum. Kola..