Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mart '14

 
Kategori
Şiir
 

Obama'ya mektup

Obama'ya mektup
 

Mesajınızı aldım Obama.


Sana çok güvendim, sevdim inan ki,
Umduğumdan başka çıkma Obama.
Özdeşleştim hemen seninle sanki,
Tensel farklılığa bakma Obama.

Bush’la uyumluyduk, tam aynı çapta,
Çarptık, böldük yanılmadık hesapta.
Bırakın eşbaşkan kalayım BOP’ta,
Büyük hayalimi yıkma Obama.

Eğer olur ise yanında yerim,
Başka ne isterim oh! Allah Kerim.
Ben de senin gibi dozunda yerim,
Nolur ümüğümü sıkma Obama.

Zaman zaman belki hatamız oldu,
Hamdolsun dostluklar hep baki kaldı.
Bu dostun geçmişte dersini aldı,
Deliğe süpürüp tıkma Obama.

Ortadoğu sizin, güven sen bana,
Sakın üzülme sen dökülen kana.
Orda da, burda da halk bizden yana,
Arabın üstüne çökme Obama.

Ermeni işinde hakkımı yeme,
Ne istersen söyle, soykırım deme.
Beni mahçup etme sakın ülkeme,
Biraz naz yaparsam bıkma Obama.

İsrail’i bırak, Gazze’ye bir bak,
Strateji çöktü, sevgili ortak.
Ilımlı İslam’da radikal kuşak,
Olsa da, kulağı bükme Obama.

Bir havuç, bir sopa; bu nedir dostum?
Vallahi sizlere olamaz kastım.
Sopalı resmini odama astım,
İmalı pozlarla çakma Obama.

Diktatör olduğum külliyen yalan,
Bak Pensilvanya’dan yürüyor plan.
Haşhaşi, koynumda beslenen yılan,
Dost attı, sen atma tekme Obama.

Diktatör olduğum külliyen yalan,
Bak Pensilvanya’dan yürüyor plan.
Haşhaşi, koynumda beslenen yılan,
Dost attı, sen atma tekme Obama.
 
Eğer ben gidersem, yıkılır ülke,
Çok zarar verilir mal ile mülke.
Enkazı kaldırmak en temel ilke,
Yıkıntı yanında akma Obama.
 

Yurda hizmet aşkı vardır kanımda,
Bilir bunu oğlum, kızım, hanım da.
Ağlayan, sızlanan, benim yanımda,
Gülen’i yanına sokma Obama.

Tivitır, Feyisbuk, Yutup  karşımda,
Bir kısım medya var benim dışımda.
Bir ‘Çarşı’ türedi şimdi çarşımda.
Fener’e gaz verip yakma Obama.

Size posta koysam, sanal say onu,
Bu benim halkımla özel bir konu.
İnşallah düzelir bu işin sonu,
Düşmanlık tohumu ekme Obama.

Gözden kaçırma sen koyduğum imi,
Söyleneni yanlış anlıyor kimi.
Nevzat’ın yazdığı mektup samimi,
Başka anlamlara çekme Obama.

Halk Ozanı Karamanlı Nevzat

 
Toplam blog
: 396
: 128
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

Karamanlı Nevzat, 1947 yılında Karaman'da doğdu. Babasının adı İbrahim, annesinin adı Seyyide'dir..