Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Nisan '13

 
Kategori
Ekonomi - Finans
 

Obama'yı tebrik ediyorum

Obama'yı tebrik ediyorum
 

Vatan sevgisinin ölçütlerinden biri de işte budur. Ekonomisi dünyada en güçlü ülkelerden biri olmasına rağmen ekonomide küçük bir sarsıntı geçirmekte olan ABD’de başkan Obama gerçek bir devlet adamlığı, gerçek bir millet sevgisi örneği sergiledi. Buna belki göz boyama diyebiliriz, belki siyaset diyebiliriz, her ne dersek diyelim belli bir süre maaşının %5 yaklaşık 2 milyar dolar ediyor. Ücretsiz izne ayrılacak olanlara bir yardımdır. Onunla birlikte sanırım yardımcısı da böyle bir fedakârlıkta bulunmuş.

Peki, şimdi soruyorum: Türkiye onca ekonomik krizlere girdiğinde bizim hangi devlet büyüğüz böyle bir fedakârlıkta bulundu? Yetmiyormuş gibi mecliste bir gecede maşlarına yeniden zam yaptılar.

Miktarı önemli değil, gösteriş olsun diye de yapsalardı eyvallah diyeceğim. Ben 50 yaşına geldim ve bu ülke yıllarca ekonomik sorunlarla boğuşurken böyle bir çıkış duymadım.

Japonya savaştan çıktığında aynı birlik ve beraberliği sergilemişti halkıyla birlikte. Hakeza Almanya aynı güç birliğini yapmıştı.  

Bu ülke dana nasıl kalkınsın? Biz yöneticilerimiz bu vatanı nasıl seviyor? Onlar paralarını seviyorlar. Ülke filan umurlarında bile değil. Onlar ancak kazançları uğruna milleti kandırıyorlar.

Meclisin dışında olan hamaset yaparak dolaşıyor, oyları topluyor meclise gelince aynı zihniyet. Ruh aynı ruh. Obama gerek Türk büyüklerine ve gerekse tüm dünyaya güzel bir örnek oldu ve ders verdi. Anlayana tabi. Tebrik ediyorum Obama’yı.  

 
Toplam blog
: 358
: 1023
Kayıt tarihi
: 03.09.08
 
 

  Ne elimde garantim var ikinci bir soluğu almaya Ne aklım erer dünyayı yıkıp ta yeniden ya..