Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '11

 
Kategori
Psikoloji
 

Obstrüksiyonel odyo vizer beyin tamlaması

Obstrüksiyonel odyo vizer beyin tamlaması
 

Facebook durum sekmesine içinde hiçbir anlam ve ezoterik öge bulundurmayan, saçmalığın balkabaklığıyla birleştiği noktadan türemiş alakasız, olayları dünyanın kaderini değiştirmişcesine destansı bir şekilde anlatıp insanların göynüne nakşetmeye çalışan çılgın gençler kendilerini Orange County'nin burjuvazi muhitlerinde alengirli hayatlar süren ve bir yerlerine buzlu badem entegre eden yaşam formlarından bir demet gibi göstermek adına bu olayları İngilizce yazdıkları kanısına vardım. Ve bu olayla beraber ikinci bir hadise vuk'u buluyor, sevgili entellektüelimizin yazdığı yazı beğenilme rekorları kırıyor. Yazıyı beğenme yağmuruna tutan arkadaşlar kitlelerin bilinçaltına "bilader burda İngilizce yazıyor ben anladım " mesajını vererekten kendilerinin de entellektüel olduklarını dünyaya haykırıyorlar. 

Gerçek hayattan alınan bir örnekle sizi başbaşa bırakıyorum. 

"Damn dark clouds were covering the skies of Adana city, and i was trembling because of hunger and cold wind. Then suddenly i saw bright lights of Kebapçı Ibo that shine through heavy mist.I entered and ordered 1, 5 hot Adana." 

Adam kebapçı İbo'da 1, 5 acılı Adana yedim demek yerine 35 dalda Oscar'a aday olacak senaryo yazmış. 

iyi günler. 

 
Toplam blog
: 2
: 455
Kayıt tarihi
: 25.07.11
 
 

Akıl almaz bir takım eğitim serüvenlerinin akabinde yurtdışında bir üniversiteye kaydoldum ve eğitim..