Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '12

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Ocak ayı

Ocak ayı
 

HER MEVSİMİN AYRI MUTLULUĞUNU TEKRAR TEKRAR YAŞAMA KEYFİ....


VE... OCAK ayı bitmeden yaptıklarım... Eminim ki ufak değişimler, her insanın enerjisini artıracaktır. Bizce neşe, tatmin ve aidiyet hissi uyandıranlar kadar, suçluluk, öfke, sıkıntı ve pişmanlık hissi uyandıranları da belirlersek, bazı değişimlerin karar aşamasını geçmiş oluruz. Ve son olarak da bu kararları uygulamamız. İşte o zaman kendimizi çok iyi hissedeceğimiz kesindir. Ben aldığım kararları uygulamaya başladım ve gerçekten kendimi çok daha iyi hissediyorum... OCAK AYI : Enerjimi artırmak için, CANLILIĞIN önemini anladım. Kendimi enerjik hissettiğim zaman beni mutlu edecek şekilde davranmanın çok daha kolay olduğunu biliyorum artık. Kolay olma yolları ise,; Daha erken yatalım.((Bir çoğumuz geç vakitlerde, herkes yattıktan sonra bazı işlerimizi bitirmek isteriz. Ve sabah mutsuz uyanırız. Kaliteli uykunun en az 7 saat olması gerektiğini zaten biliyoruz, ama bu 7 saatin nasıl geçmesi gerektiğini önemsemiyorum. Ama artık biliyorum ki, uyumam gereken yerin ışığı,eşyaları vb... önemli. Erken yatıp, kaliteli bir uyku ile sabahın ilk gün ışığıyla uyanmanın keyfi ve enerjisi daha fazla. İlk zamanlarda çok zorlanıyoruz, ama sonra alışınca, günlük işlerimizi bile olumlu etkilediğini görüyoruz.)) ... Daha iyi egzersiz yapalım.((düzenli egzersiz kişinin enerji düzeyini artırıyor. Bunu bizzat denedim ve inanılmazzzz. Çünkü egzersiz yaparken daha açık düşündüğümü gördüm, daha iyi uyuduğumu gördüm, ve sağlık açısından söz söylemeye gerek yok. İllaki bir spor salonuna gerek yok,10 dak. bir yürüyüş, anında bir enerji takviyesi sağlayıp ruhsal durumumuzu iyileştiriyor. Ve benim için, düşünmeme yardımcı oluyor. Yürürken, gerçekten farklı fikirler ortaya çıkıyor.))...***At, onar, düzenle.((Bunaltıcı derecede dağınık ve kalabalık olan herşeyi elden geçirmem gerektiğini gördüm. Bu işe dolabımdan başladım. Ne kadar giymediğim varsa ayırdım ve başkalarını da sevindirdim. Kızımın eski olmayan ama küçük gelen tüm kıyafetleriyle bir çok cocuğun mutlu olduğunu biliyorum. Evimdeki görünür dağınıklığı hallettim. Etrafı toparlamak aradığım herşeyi daha rahat bulmamı sağladı. Bazı eşyaları onararak daha farklı işlerde kullandım. Ve gördüm ki, yatmadan önce 10 dak.basit toparlanma, sabahlarımızı daha sakin, huzurlu ve zevkli bir hale getiriyor.))...***Sürümcemede kalmış işlerimi hallediyorum.(( Bitmemiş işler enerjimi tüketip kendimi suçlu hissetmeme neden oluyor. Bu yüzden oturup yapılacaklar listesi yazdım. Listeyi yapmak zevkli ama uygulamak biraz uğraştırıyor. Ama ihmal ettiğim işleri bitirdiğim zaman, ruhsal enerjimin ne kadar arttığını biliyorum. Ve kendime "bir dakika kuralı" uygulamaya başladım. Bir dakikadan kısa sürecek hiçbir işi ertelemiyorum artık.))... Daha enerjik davranalım. (( Hissetmek istediğimiz gibi davrandığımız zaman daha mutlu olduğumuzu farkederiz. Nasıl bir yaşam istiyorsak, o enerjinin içine girmemiz gerekiyor. Hayalin ve hissetmenin sınırı yok. Hissetmek istediğim gibi hayal kuruyorum.)).... Yani bu ay, güzel bir başlangıca adım attığıma inanıyorum..... ŞUBAT ayı için ise... Aşkı anımsayalım.... İlişkilerimizde dırdır etmeyi bırakalım..***Övgü veya takdiri hatırlayalım.. Doğru kavga etmeyi öğrenelim.. Dertlerimizi ve başarısızlıklarımızı başkasının sırtına yıkmamayı öğrenelim.. Sevgimizi kanıtlayalım...... ŞUBAT ayının projeleri bu konular olsun diye düşündüm.... 1 Şubat itibariyle uygulamaya başlayacağım, ve edindiklerimi paylaşacağım.... Farklı uygulamalı projeleri bekliyorum.....

 
Toplam blog
: 6
: 608
Kayıt tarihi
: 26.07.10
 
 

  Hani diyorum, bazen hiçbir şeyden haberiniz yokken birileri canınızı yakar sebepsiz yere...Ders..