Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ağustos '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Ocak malı ve bucak malı mukayesesi!

Sabiha Rana Hanım’ın yazısını okudunuz mu bilmiyorum ama çok önemli şeyler yazmış.

Linki

http://blog.milliyet.com.tr/Facebook_Dedin_mi_Dur_/Blog/?BlogNo=259057

Evet; bu paylaşım sitelerinin böyle bir sıkıntılı durumu var.

Ben buna yakinen şahit olmuş biriyim.

İki aile bu nedenle dağıldı. O kadar yalvarmama rağmen, duyumları örtbas etmeye çalışmama rağmen oldu bunlar.

Kötü oldu.

Şu da var yalnız!

Bu tip insanlar bu tip yollara meyilli oldukları için bir yerde bu falsoyu vereceklerdi zaten. Ruhlarında vardı demek daha doğru olur.

Bunlar da vesile oluyor.

Şimdi şöyle bir düşünüyorum da ben böyle bir şey yapabilir miyim?

En büyük oğlum 27 yaşında benim!

Onun zamanındayken iki evladım vardı.

En küçüğü 8 yaşını bitiriyor. Bana git dondurma al der gecenin bir yarısında, hiç üşenmem gider alır gelirim. Yeter ki kızmasın. Yeter ki keyfi olsun.

Böyle bir dengesizliği yapıp da onların yüzüne nasıl bakarım?

Asla bakamam.

Kimler yapar?

Hani ocak malı ve bucak malı derler ya tanımlarken insanları?

Bucak malı ise yapar!

İki bucak malı bulurlar birbirlerini!

Böyledir!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..