Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Temmuz '13

 
Kategori
Güncel
 

Öcalan'a istediği fırsat verilse diyorum

Öcalan'a istediği fırsat verilse diyorum
 

Güvensek ne kaybederiz?


Bu kez güvenmek geçiyor içimden...

Ne kaybederiz güvensek, hiç!

Her şey varacağı yere varır!

Onun için Öcalan'a istediği fırsat verilse diyorum.

Kemal Göktaş haberini ele alalım önce:

İmralı’da BDP heyetiyle görüşen Öcalan, “Eylül başında 2. aşamada mesafe kat edip

3. aşamanın tartışmalarına geçme arzusundayım” dedi.

Ve basınla bir araya gelmek istediğini duyurdu.
Öcalan’ın açıklamasının satırbaşları şöyle:
‘Çözümde yoğunlaşma’
“Başlatmış olduğumuz süreç bütün ağırlığıyla, ciddiyetiyle, derinliğiyle devam ediyor.

Devlet heyetiyle yaptığımız görüşmeler, diyaloglar ve aynı zamanda çözüme dair yoğunlaşmamız da sürüyor.”
Şartlardan şikâyet etti
“Çözüm sürecine daha fazla katkıda bulunmak istiyorum.

Ancak maalesef ki, buradaki olanaklar son derece kısıtlıdır.
Kendimi daha fazla katma isteğimi bu nedenle hayata geçirip yansıtamıyorum.

Kendimi daha fazla ifade etme imkânlarının yaratılması konusunda hükümet somut adımlar atmalıdır.

İmkânların kısıtlı olmasından rahatsızlık duyduğumu belirtmek isterim.”
‘Bu tür basit adımlar...’
“Türkiye’nin etrafında bu kadar yangın varken;

Çözüm konusunda rolümü oynayabileceğim koşulların yaratılması elbette olağan bir durum olmalıdır.

Aslında İmralı’da bir basın buluşmasıyla kamuoyunu doğrudan bilgilendirme imkânım olursa,

Sürecin sağlıklı ilerlemesi hususunda ciddi katkılarım olabilir.

Hükümetin bu tür basit adımlarla ilgili tereddütlü olmaması gerekir.

Nihayetinde 50 bin insanımızın yaşamını yitirdiği 40 yıllık çatışmanın barışını inşaa etmeye çalışıyoruz.” ‘Hükümet hızlı olmalı’“Eylül ayının başında 2’inci aşamaya dair mesafe kat edip,  normalleşme dediğimiz 3’üncü aşamanın tartışmalarına geçebilme arzusundayım.

Şimdi belki umudumu yitirmedim.

Bir tıkanmadan veya çözümsüzlükten de söz etmiyorum.

Ama Ortadoğu’daki gelişmelerle de bağlantılı olarak hükümetin kesinlikle hızlı hareket etmesi gerekir.

Meclisin açılmasına yakın hükümetin artık somut, pratik adımlar ortaya koyması beklenir.

TBMM’nin de bu çerçevede tarihi bir çözüme katkı sunmasını diliyorum.

Nihayetinde atılacak adımlar bütün Türkiye’nin ortak çıkarlarına uygun adımlar olacaktır.”
‘Sağlık durumum çok ağır değil’
“Bu süre zarfında,  

Tarafların çözümü zora sokabilecek tutumlardan karşılıklı olarak özenle kaçınmalarını rica ediyorum.

Genel sağlık durumum çok ağır olmamakla beraber içinde bulunduğum koşullara,

Halklarımızın ortak geleceği ve barışı adına dayanmaya çalışıyorum.

Tekrardan herkese en içten sevgi ve selamlarımı iletiyorum.”

(Kemal Göktaş- Ankara-Vatan gazetesi)

...

Selamını sevgini ben de sevgiyle kabul ediyorum Abdullah Öcalan...

Yukarıdaki ifadeler bende en gerçekçi çözüm çalışmasını Abdullah Öcalan’ın yaptığı inancı yaratıyor.

Bu aşamadan sonra ona güvenebilirim ben artık!

Belli ki kendisiyle epey hesaplaşmış Öcalan!

Ben nadim olan insandan korkulmayacağını aksine ona güvenilirse olumlu sonuçlar alınacağını biliyorum.

Ve Abdullah Öcalan şu an dünyanın en nadim insanı!

Ona güvenelim ve ona fırsat verelim diyorum.

İmralı’da basın toplantısı yapmasına fırsat verilsin istiyorum.

Abdullah Öcalan ne söyleyecekse doğrudan söyleyip dedikodulara fırsat vermek istemiyor ki bunda çok haklı!

İç ve dış odaklar onun konuştuklarını doğrudan yansıtmıyorlar hatta ilaveler yaparak duyuruyorlar!

Bu da onun daha yararlı olmasına engel oluyor!

Denir ya “bozanının düzeltmesi daha kolaydır!”

Selam ve sevgilerimle...

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..