Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Eylül '18

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Öcalan Röportajım

Öcalan Röportajım
 

Atladım sibernetik denilen taşıyıcıya
Vardım İmralı’ya aradım buldun Öcalan’ı
Dedim
Seninle enine boyuna konuşmak istiyorum
Bunun için geldim buraya
Şaşırdı kaldı bir süre
Dedi
Sen nasıl geldin buraya
Dedim
Sibernetik vasıtasıyla geldim yanına
Pek anlamadı ama
Dedi gene de
Hoş geldin madem öyleyse diye
Sordum kendisine
Ne düşünüyorsun bugünlerde
Nasıl dedi
Ülkenin bugünleriyle ilgili dedim
Normal değil dedi
Peki dedim
Bu anormallikte senin rolün yok mu dedim
Düşündü kaldı uzun süre
Dedi
Var elbette var elbette olmaz olur mu hiç
Dedim
Düzelt o zaman hatanı
Dedi
Nasıl düzelteyim
Dedim
Beni dinle o zaman
Sen kullanıldın bu işte
Yaşın 24 idi olaylara katıldığında
24 yaşında bir kişinin bu işleri
Organize etmesi geliştirmesi çok zor
Dinleyenin hatırını güdenin haklısın diyenin
Ve hakikaten
Biz bu işe senin önderliğinde girelim diyenin
Olmaz
İnsanları bu işe organize eden güçler olmalı mutlaka
Düşün bunu
Sonra PKK bir Kürt ayaklanması olarak sunuluyor
Oysa sen Kürt değilsin
Senin kendi ağzından duydum anan Türk
Ve yine duyduğuma göre baban da Ermeni
Ve sen Kürtçe de bilmiyorsun
Nasıl oluyor da Kürt ayaklanmasına öykünüyorsun
Sonra bu çağda
Kürt ayaklanması gerekli mi ki
Değil, değil mi ama değil
Tam demokratik Cumhuriyette ırk ayrımı olmaz ki
Hem neden olsun
İnsanın yaratılış ilkesine uygun da değil bu
İnsan barış ve kardeşlik duyguları içinde
Mutlu ve özgür yaşamak ülküsüyle yaratılmıştır
Sen kalkıyorsun
İnsanları öldürt türüyorsun boş yere
Sonra yaşadığın ülkenin
Ekonomisine de büyük zarar verdiriyorsun
Barış içinde kardeşçe mutlu ve refah içinde
Yaşamak varken
Senin yüzünden ülke kötü günler yaşıyor
Bu doğru değil akla mantığa aykırı sonra
Şu dünyada en akılsız iş
İnsanları çeşitli kandırmacalar altında öldürtmektir
İnsana zarar vererek kazanılan kazanım kötü kazanımdır
Senin ve bizim yapmamız gerek asıl şey
Tam Demokratik Cumhuriyet savaşımı vermektir
Fakat ne yazık ki sen bundan çok uzak görünüyorsun
Ben sana özellikle şunu derim
Düşün taşın hatalarını sapta nedenlerini anla
Ve hatandan dön
Dön ve gel
Barış kardeşlik ülküsü yaşanan Türkiye ülküsüne katıl
Çevreni bu yönde etkile ve savaşıma çağır
Böyle olmayacak dualara kanıp
Ülkeyi ve insanlarımızı mutsuzluk çukuruna atma
İşte budur seni yeniden mutlu edecek adım
Dedim
Düşünüp kaldı önce
Dedi sonra değerlendireceğim inşallah
Ben de değerlendir mutlaka ama dedim
Ayrıldım yanından
Bindim sibernetiğe geldim yerime
Devletime de öneriyorum
O da konuşsun Öcalan’la benim gibi
Sağlıcakla kalınız
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..