Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Haziran '07

 
Kategori
Sinema
 

Ocean 13

Ocean 13
 

Selamlar;

Haftasonu yemedik-içmedik sinemaya gittik. Ocean 13'e manita bey olmadan gittik, zira kendisi böyle filmlerden haz almıyormuş.. Canım bizimkisi de entellektüel şahıs yahu, baksanıza herşeyi beğenmez kolay kolay..

Eh demokraside çareler tükenmediğinden olsa gerek, arkadaşımla gittik bu sefer sinemaya. Açıkçası filmin konusu için gitmedim, doğruyu söylemek gerekirse sevgili Brad ve George kardeşlerimiz için gittim. Allahım iki çok yakışıklı adamı yan yana görmek bu nasıl mutluluktur... Hoş bence yönetmen benim gibi başarılı bir aktris adayını bu filmde oynatmayarak gişe rekorlarını katlamayı tepti ya neyse... Belki bir sonrakine yalvarır da oynarız bizde.. Eh Brad ve George'u kıracak değiliz canım....

Bence film ilk yarısından çok yavaş ve sıkıcıydı, yani B&G olmasaydı uyuyabilirdim, filmi onlar kurtardı. Tabii bana göre yani, sinemadan anlayanlar belki haksız bulacaklardır. Film oyunculuk gerektirmeyen, oyuncuların da geyik yaptığı bir yapıt bence. Tabii bu izlenimi vermesine rağmen, kadrodan dolayı yine para kazandırır bu ayrı bir mesele.

Aklımda kalan herhangi bir sahne yok ne yazık ki bayıldım diyebileyim... Arada güldük eğlendik ama bence bu film evde dvd'si alınıp seyredilecek filmlerden biri.

Kısacası bayanları B&G için gidebilirler, erkekler ise ne bileyim 60 yaşında bir teyzem vardı( kih kih çok ayıp biliyorum ama ne yapayım bu yaşta bir kadını böyle giyidirirseniz yorum da bu olur) onu görmek isterseler buyursun görsünler ;)

Film geyik dolu orta şeker bir şey işte

İyi seyirler dileriz efendim:)

 
Toplam blog
: 125
: 1808
Kayıt tarihi
: 24.05.07
 
 

Bir gün elle tutulabilen, mürekkep kokusu içine çekilebilen GERÇEK bir gazetede köşe yazıları yaz..