Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Haziran '18

 
Kategori
Deneme
 

Odalar ve Kapılar Üzerine

Odalar ve Kapılar Üzerine 
 
Kapıları ayrı odaları ayrı deneyimledim
Girilen odaların maneviyatı hayranlık uyandırır
Kapılıp gitmemek elde değil
Bu vizyonlar dayanılmaz güzel
 
Bilinmezlik ve sonsuz kesret
bu yabancılık, zeminsizlik ve yersiz nefret
 
Karanlıktan korkmadım 
Onlarla konuştum ve acının metamorfozuydum
Mucize beklentileri ise askıya alındı - amorf'um
Obsedorları çok yıprattım 
Kendimi eksilttim ve hala çok şey kaldı
 
Yine kapılar yumruklanacaktır
Çıkış arayanların bilinçaltıdır bu
 
Odalar, kapılar ve eşikler
Ruhların destursuz girmelerini engeller
 
Camlar ve perdeler
 
Girmesi gerekeni de kapılar çeker 
 
Her kapı canlıdır.
 
*
 
 
 
 
 
Toplam blog
: 104
: 490
Kayıt tarihi
: 20.03.18
 
 

* ..