Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '09

 
Kategori
Güncel
 

Odamdaki resme bakarken bile utanıyorum...

Bu günlerde olan şeyler artık çok canımı sıkmaya başladı. Bir yandan hükümetin akılalmaz davranışları diğer yandansa Türk milletinin buna sessiz kalışı. Biz bu muyuz bu kadar mıyız, bizimde millet olarak isteklerimizin yerine getirilmesi için en az 30.000 insanın canına kıyıp, hükümeti bastırmamız mı gerekiyor. Artık gerçekten ülkemde olanlara anlam veremiyorum.

Biz hepimiz kardeş değil miydik, nasıl oluyorda böyle bir bölünmeye izin veriliyor. Bebek katilinin yol haritasını takip etmekte ne demek O KİM Kİ¿ BİNLERCE ASKERİMİZİ ŞEHİT EDEN...

Nasıl oluyorda şehit analarından hainlerin analarına sarılmaları bekleniyor. Çıkar ne amaç ne, bizi bu hale sürükleyen güçler var buna eminim hükümet amerikanın bi taraflarını yalamak ve onlara yaranmak için bunları yapıyor. Ama Türk milletinin çıkarı için değil sırf kendi çıkarı için.

Ben hiç gemiciklere binemiyorum onu bırak bi serçemiz bile olmadı...


Artık Türklüğümle gurur duyamıyorum, çok mahçubum Atama karşı, yüce şehitlerimize karşı...

Utanıyorum çok utanıyorum, odamdaki Atatürk resmine bakarken...
 
Toplam blog
: 11
: 575
Kayıt tarihi
: 20.03.09
 
 

1988 Eskişehir doğumluyum. Halen Eskişehir' de yaşıyorum burayı çok ama çok seviyorum. Evliyim kocam..