Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Eylül '08

 
Kategori
Haber
 

Ödenmeyen keyler

Ödenmeyen keyler
 

Key ödemeleri, memurların hala ödenmeyen key ödemeleri (Listelerde sadece Emekli Sandığı sicil numarası ilan edilen, TC numarası olmayan memurlar) bugünden itibaren Ziraat Bankası şubelerine başvurup, keylerini alabilecekler…

Bu haber bugün Anadolu Ajansı web adresinde yayınladı…

Açıklama şöyle “Emlak Konut Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı (GYO) Genel Müdürü Feyzullah Yetgin, listelerde sadece Emekli Sandığı sicil numarası ile ilan edilen, TC vatandaşlık numarası listede bulunmayan 332 bin 63 hak sahibinin, bugünden itibaren doğrudan Ziraat Bankası'na başvurarak, KEY paralarını alabileceğini bildirdi. Genel müdür, bu durumdaki kişilere toplam 146 milyon YTL ödeme yapılacağı kaydetti.
Listelerde sadece Emekli Sandığı sicil numarası ile ilan edilenlere ilişkin TC vatandaşlık numaralarını belirlemek üzere yapılan çalışmanın tamamlandığını ve bu kişilerin tekrar http://www.keyodemeleri.com/ adresli internet sitesinde ilan edildiğini açıklayan Yetgin: "Bu durumdaki kişiler, önce KEY ödemeleri listelerine internetten girip, vatandaşlık numaraları ile durumlarına baksınlar. Eğer vatandaşlık numaralarının karşısında bir ödeme görünüyorsa Ziraat Bankası'na gidip paralarını bugünden itibaren alabilirler. Eğer hala vatandaşlık numaraları görünmüyorsa, KEY parası ödenemez" Genel Müdür, listelerde vatandaşlık numarası ile yer alıp da ödemelere itirazları olanların bu kapsamda olmadığını, bu kişilerin normal itiraz süreçlerini sürdürmeleri gerektiğini vurguladı…”

Haberi okuyunca Kadıköy Ziraat Bankasına öğlenden sonra saat dörtte uğradım. Durumumu şef hanıma anlattım. Ben anlattım o dinledi… Cevabı netti “bize şu ana kadar bilgi gelmedi”

SSK ödemelerini yaptıklarını da söylemeden geçmedi…

Açtım telefonu AA Ankara merkezine. Haberi yapan kişiye bağladı santral. Aloyla başladım konuşmaya…Key ödemeleri ile ilgili haberiniz üzerine bugün Ziraat Bankasına gittim. Ancak böyle bir haber ile ilgili bilgilerinin olmadıklarını söylediler, ne diyorsunuz dedim… Telefondaki ses, Biz EGMY verilen bilgiyi yayınladık. Umarım yarın paranızı alabilirsiniz cevabıyla, telefonumu kapattım…

Anadolu Ajansı devletin kurumu, Ziraat Bankası Devletin kurumu...
Kime inanıp, kimlere güveneceğiz. Türkiyemde...

Birkaç gün içinde listelerde TC numarası olmayan memurların key ödemesi, Ziraat Bankası şubelerinden ödeneceğini umuyorum…

....Emekli sicil nosu olupta TC numarası olmayan memurların TC kimlik numaraları Ziraat Bankası hesaplarına işlenmiş....Bugün (14-9.2008) ATM den nihayet keyimi aldım...

Key listesinde hiç gözükmeyen ve eksik keyleri olduğunu beyan eden çalışanlara sabır diliyorum...

Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4

TC kimlik numarasının bulunamaması veya kurum hatası nedeniyle ilk listede yer almayanlara ilişkin KEY listesi hazır… yeni liste, Emlak Konut Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı'na gönderildi. Bu kişilere ilişkin listenin, Ocak 2009 ayının ilk yarısında Resmi Gazete'de yayımlanarak, ödemelerin yapılması bekleniyor….

http://www.keyodemeleri.com/

AA



 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..