Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ağustos '11

 
Kategori
Güncel
 

ODTÜ ‘ me bulaşan eller kırılsın…

ODTÜ ‘ me bulaşan eller kırılsın…
 

Benim ODTÜ aşkımı görenler oradan mezun olduğumu sanıp yanılacak… Hayır, aslında Ege mezunuyum ve bununla da gurur duyuyorum… Ama ODTÜ lü olmanın bir ayrıcalık olduğunu da hissediyorum… Çünkü yarattıkları alt kimlik öylesine güçlü ki, aidiyet duygusu başka üniversitelerden mezun olanları da etkisi altına alıveriyor… 

O sebeple ODTÜ denilince benim için akan sular duruyor… Üniversitedeki ilk yıllarıma Ankara Gazi ‘ de başlayıp Ege ‘ me öyle geçmiştim… Hasyat şartları bunu zorunlu kılmıştı… O zamandan beri bir ODTÜ tutkusudur gidiyor bende… Neredeyse tüm kampüslerini gezdim ve ODTÜ lü bir çok arkadaş edindim… 

İnanın bir ailenin ayrılmaz parçaları gibiler… Sizi de aynı sıcaklıkla karşılayıp içlerine alabiliyorlar… Bu duyarlılıklarının hiç bitmemesini diliyorum… Şimdilerde ODTÜ oldukça karışık… Arazisinde otoyol yapımı ve Eymir Gölü ‘ nü park haline getirme projesi var… Tabiki buna öğrenciler karşı çıkıyor… 

Her yer yol oldu doldu taştı, bir ODTÜ kaldı yolsuz sanki… Amaç, bakın son kaleyi de yıktık, ODTÜ ‘ yü de yol geçen hanına çevirdik demek için… Yıkmak ve yok etmek şahane, yol yapımı bahane… Sen de bu köhnemiş kafalara karşı çıkanlardan biriysen ve protestolara katılamıyorum diye üzülüyorsan, hiç durma tıkla… 

http://imza.la/odtu-yol-olmasin adresinden imza atarak tepkini göster ve sevgili ODTÜ lüleri ve kendini ODTÜ lü hissedenleri yalnız bırakma… unutma bir gün seninde okulunu yerle bir etmek isteyip, içinden yol geçirecek düşmanların olacaktır… İmzalarınızı ve samimi katkılarınızı bekliyoruz… 

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL 

http://www.hayatveinsan.com/?p=11545
http://www.hayatveinsan.com 

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..