Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ekim '07

 
Kategori
Bayramlar
 

ODTÜ’ de bir bayram günü sabahı

ODTÜ’ de bir bayram günü sabahı
 

Bugün Cumhuriyet Bayramıydı. Bayram sabahı Sıla’nın okuluna gideceğime söz vermiştim. Evden okula yarım saat yürüdüm. Sıla, Kılıçali Paşa İlköğretim Okulu 5. sınıfta ve bu bayram kutlamasında bir görevi vardı. Halk korosunda doktor rolündeydi. Ben gittiğimde tören başlamıştı ancak Sıla’nın sırası henüz gelmemişti. Aynı anda hem fotoğraf hem de video çekmeye kalkınca ikisi de tam olmadı.

Ülkemizde son zamanlarda yaşanan acılar bayram kutlamalarına da yansımıştı. Bayram programlarına eğlenceli aktiviteler konulmamıştı. Bu nedenle bayram programı kısa sürdü.

Geçtiğimiz günlerde bugün için birşeyler yapmaya karar vermiştik ancak program yapmamıştık. Tören bitince ayaküstü bir program yaptık. Önce ODTÜ’ye gidecektik ve orada fotoğraf çekecektik. Sıla sever ODTÜ’de gezmeyi. A4 kapısından girdik, o sırada ikimizin de sabah tam kahvaltı yapmadığımızı farkettik, hemen birer simit aldık ve ağaçların arasında yürürken yedik.

Fotoğraf çekmek benim görevimken, video çekmek Sıla’nın görevi oldu. Sohbahar kendini her yanda iyice gösteriyordu. Ağaçlar sarı yapraklarını bırakıveriyorlardı yerlere. Yapraklar dökülüyor ancak biz video çekmeye başladığımızda duruveriyordu. Biz de onlara yardım ettik, ince ağaçları gövdesinden salladık, kalın ağaçlara küçük taşlar attık, yapraklar döküldü.

Sıla ağaçların arasında koştu, pozlar verdi, dökülmesine yardım ettiğimiz yaprakların arasında fotoğraflarını çektim.

Kültür Kongre Merkezinin önündeki heykellere pek anlam veremedi. Heykellerin ODTÜ Sanat Festivali için sergilendiğini, Mehmet Aksoy’un büyük bir sanatçı olduğunu anlattım. Binanın pencerelerindeki görüntülerimize heykeller de katıldı.

ODTÜ’ye geldiğimizde çimlerde yuvarlanmadan yapamazdı, bugün üzerindeki bayram giysilerine kıyamadığı için çimlerde yuvarlanamadı ama aklı kaldı.

Şehre dönmek için ODTÜ yurtlarına gittiğimizde, orada beklerken buraların Hatırla Sevgili’deki yerler olduğunu öğrenince çok heyecanlandı. Sıla o dizinin başından buyana büyük merakla izliyor.

Bir bayram sabahı ODTÜ çok yalnız ve sessizdi. Öğleden sonra ayrılırken normal zamanların canlılığına kavuşmuştu.

Sevgili yeğenimle güzel bir gün geçirmiştik ve önceki gece saatleri geri aldığımız için hava erkenden kararmıştı. Bugün bayramdı ve bir bayram günü gibi güzel geçmişti.

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..