Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ocak '17

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Ödüllü kahvaltı

Herkese mutlu haftasonları. Geçen gün İGG'nin İzmirde yaptığı törenle kahvaltı alanında ödülü alan Tuzu Biberindeyiz.. Ödülü sadece bir şubesi değil bütün Tuzu Biberi şubeleri aldı. Yıllardır gittiğimiz mekanların bu ödüllere layık görülmesi güzel. Bizim de doğru bir tercih yaptığımızın göstergesi.. Artık içim daha rahat :) 

Tuzu Biberi personelleri tüm kahvaltı malzemelerini sabah erkenden hazırlayıp bekletiyorlar. Yani; zeytini, peyniri, çemeni gibi.. O yüzden mekana gidip kahvaltı söylediğiniz andan itibaren 10 dk saymayın bile. :) O derece çabuk geliyor. Verilen klasik kahvaltı işte. Yani domatesin içinden dansöz beklemeyin :)  Aaaaa ama birde kahvaltı aralarında dağıtılan 'pişi'ler var. Kimi keçibacağı der, kimi pişi. Kim ne derse desin. Ben çok severim :)

Gelelim kahvaltı harici yan ürünlere. 

Menemen, muhlama, omlet, krep, yumurta vs. herşey çok güzel, lezzetli, temiz. Servis gayet başarılı ve hızlı. Eeee daha ne yapsınlar.. İzmir'in en iyileri arasına girdiler. Ödülü kaptılar. Hak yerini bulur.. :) Afiyetle. 

 
Toplam blog
: 27
: 307
Kayıt tarihi
: 06.12.16
 
 

Baktım ki kilo veremiyorum. Ben de yemeği seçtim :) Gezmeyi, yeme içmeyi seven eski bir bankacı, ..