Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ağustos '13

 
Kategori
Kitap
 

Ödünç kitap

Ödünç kitap
 

KÜTÜPHANE


Ödünç Kitap istediğinde bir arkadaşınız, içinizde hafif bir kırpıntı mı oluyor?

Hızla şu düşünceler geçiyor olabilir aklınızdan; "Acaba ne zaman geri verecek, kitabın başına bir iş gelir mi" diye korkulara kapıldığınız hiç mi olmadı?

O zaman aşağıdaki yazı sizi rahatlatacaktır. Ödünç kitap alabilecek bir yer var.

En son en zaman kütüphaneye gittiniz ?

Üniversitede ders çalışmak için mi ?

Ankara'da Kumrular sokaktaki "Adnan Ötüken Kütüphanesi"nin önünden belki de her gün geçiyorsunuz benim gibi,. Aklınızdan içeri girmek gelmiyor. Bir gün arkadaşımın teşviki ile girdiğim kütüphanede zaman tüneline girmiş gibi oldum. Yüksek tavanlı, gösterişli avizeli okuma salonu gençlerle doluydu. "Ödünç Kitap" oklarını takip ederek, kitap dolu rafların yer aldığı salonda bulduk kendimizi.  Bir bankonun arkasında görevli emmur kimliğimizi istedi, hemen oracıkta bizi kütüphaneye kayıt etti. Bu kadar basit iki dakika süren işlemden sonra, 15 günlüğüne istediğiniz kitabı ödünç alabiliyorsunuz. Bugün ilk kez kitap ödünç aldım ve mutlu oldum. Kitabevine gidip, para verip de istediğin kitabı almaktan daha başka, manevi bir durum söz konusu bu ortamda.

Bu değişik deneyim için size de öneririm. Yolunuzun üzarinde varsa böyle bir kütüphane içeri girmeyi deneyin. Pişman olmayacaksınız.

 
Toplam blog
: 306
: 1007
Kayıt tarihi
: 29.01.08
 
 

Çevre Mühendisiyim. Kitap okumayı, film izlemeyi, yazı yazmayı seviyorum. 2 erkek çocuk annesiyim..