Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Kasım '07

 
Kategori
Felsefe
 

Oduncu...

Oduncu...
 

Sallanan sandalyede o kadar uzun oturmuşum ki, saçlarım uzayıp sandalyenin bacaklarına dolanmaya başlamış. Her sabah bir adam gelirdi kapımın önüne... Gelmediğini bile farkedememişim... Hava yine gri bulutlarla kaplı, denizde gri, kumlarda... Sevmiyorum bu rengi ben.

Kalkıp sıcak birşeyler içmek istiyorum... hatta sıcak su dolu bir küvette uyumak. İşte o zaman ocağın yanmadığını farkediyorum. Uzun uzun ormanın içine doğru bakıyorum. Küçük oduncuyu arıyor gözlerim. Her sabah uzaktan siluetinin göründüğü...sonra giderek yaklaşan küçük oduncu... Siyah pantalonu, bordo montu, bordo beresi ve omuzundaki küçük baltası...Her sabah teklifsizce gelip odunları düzgünce kırıp, istiflemesi...

Bir kere yüzüne baktığımda simsiyah derin gözlerini görmüştüm.Hiç konuşmazdı.Elleri kısa, küt ve kalın parmakları vardı.İşi bitince baltasını omuzuna atar, ormanın içine doğru yürür giderdi.İstiflediği odunları, sırasını hiç bozmadan kullanırdım.

Uzun zamandır gelmiyor sanırım.Gözlerimi kapatıyorum.
 
Toplam blog
: 265
: 642
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1974 İstanbul doğumluyum. Yüksekokul mezunuyum. Bursa'da yaşıyorum. Her zaman yazıp defterler, aj..