Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '08

 
Kategori
Dostluk
 

Öf..! Yine mi..?

Öf..! Yine mi..?
 

Kabus yine başlıyor!

Uzun zaman önce ''en çok okunan, en çok yorum alan, bloğuna en çok kuş konan yazarlar'' tartışması vardı.

Bitti!

Sonra yazı dizileri geldi. ''Önce ben başladım, sen sus! Sen haklısın, ben haklıyım, o haklı, haftanın haklısı'' kavgası çıktı.

O da bitti!

Şimdi de piknik mevzumuz var. Yine ''önce ben yazdım, sonra sen yazdın; biz sarma yapacağız, biz yapmayacağız, benim mangalım senin mangalını döver '' lafları havada uçuşuyor.

''En çok katılımlı blog buluşması'' nı da hayırlısı ile idrak ettik bu arada.

Ne oluyoruz?

Bu toplantıların, yazıların, beraber gezip eğlenmenin, yiyip içmenin amacı ne? Bir araya gelmek, tanışmak, dostlukları pekiştirmek değil mi? İlla bir arıza niye çıkıyor? İki farklı arkadaşımız benzer bir etkinlik yapmayı düşününce illa biri diğerinin saçını yolmak zorunda mı? Birlikte, beraber olmuyor mu ikisi? Birbirine destek olmasını bilemeyecek bebeler miyiz biz? Niye bir diğerimize baskın çıkmaya çalışıyoruz? Ne olmuş aynı konuda bir program düşünülmüşse? Ona değil de ötekine gidince ne oluyor yani, tepesinde kuş mu var sizinkinin? O gün müsait olamamış olamaz mı o arkadaş?

Bu duyurular çok güzel aslında. Katılmak isteyen arkadaşlarımız durumlarına göre ayarlama yapabilirlerse katılıyorlar. Kendi adıma bugüne kadar çok yoğun bir tempoda olduğum için katılamadım. Biri olmasa diğerine katılmayı arzu ediyorum. Aslında ediyordum, artık o kadar emin değilim.

Korkarım ki bir davete müsait olmadığım için katılamayışım, diğerine de katılma fırsatı bulabildiysem katılmam artık ''ona değil bana geldi'' şeklinde bir algıya neden olacak. Bir davete icabet ettiysem dostlarımızla tanışmak ve birlikte güzel vakit geçirmek içindir. Tanışıp sohbet ettiğim arkadaşlarımın sayısının üç olması da mühim değil yirmi olması da. Maksat keyif almak değil mi?

Kimsenin düzenlediği bir etkinliğin ''konu mankeni'' olmaya niyetim yok! Hiç bir arkadaşımın davetinde bir diğerine taraf olmam,çıkan tartışmaları da esefle karşılıyor, üzülüyor ve kınıyorum.

Bu ifadeleri şahsım olarak değil bir blog üyesi olarak kullandım.

Bilginize!

Yazalım, tanışalım, dostluklarımızı pekiştirelim.

Yiyelim, içelim, eğlenelim, gezelim.

Bu buluşmalar yeni bir tartışma sebebi olmasın!

Lütfen!

Vallahi korkuyorum artık!

Yeminle!
 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..