Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '15

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Ofis Modası

Ofis Modası
 

Ofis Modası


Neredeyse her sabah gardırobun önünde “off bugün ne giysem?” serzenişlerinde bulunan biriyim. Zaman zaman bir türlü içime sinmeyen kombinlerim oluyor. O günlerde geç kalma endişesiyle yarıda kalıyor kararsızlıklarım ve bişiler giyip çıkıyorum illa ki. Ama tüm gün homurdanarak da geçmiyor değil. Ki ben işe giderken klasik giyinmek zorunda kalanlardan değilim neyse ki. Spor giyim, casual giyim, klasik giyim hepsi uyuyor. Böyle bir şirketim olduğu için şanslıyım. Ama işin bir de klasikçi tarafı var. Zaman zaman önemli toplantılar, sunumlar, konkurlar gibi etkinliklerde birazcık daha klasik tabiri caiz ise jilet gibi giyinmek gerekiyor. Hoşuma da gitmiyor değil hani bazen böyle şıkıdım olmak:)

Ofis modası diye bi gerçek var hayatımızda, bu yüzden size bir sürü kombin hazırladım. Bu kombinlerde tabiki yılın rengi marsala’dan da ilham almadım değil.

En tarz stilettolar, en moda çantalar, kalem etekler, kısa botlar, yağmur çizmeleri bu sezonun favori parçaları.

ofis modası-1

ofis modası-4

ofis modası-3

ofis modası-2

ofis modası-5

http://www.ikigezgin.com

 
Toplam blog
: 5
: 727
Kayıt tarihi
: 08.01.15
 
 

İki gezgin, lise yıllarında tanışıp, 2 yıl önce evlenen gezmeyi, yeni yerler keşfetmeyi, keşfetti..