Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Haziran '11

 
Kategori
Kitap
 

Öfkelenin!

Kitap adı: Öfkelenin! Yazarı : Stephane Hessel Çeviren : İsmail Yerguz 54 sayfa fiyatı 6 lira 1.baskı mayıs 2011 Cumhuriyet kitapları 

Kitap klübünün internet sayfasında yeni çıkan ve çok satan kitapları incelerken bu kitap dikkatimi çekti, fiyatının da uygun olması nedeniyle diğer siparişlerimle birlikte Öfkelenin! isimli kitabı da satın aldım. Yazarı 94 yaşında, diplomat, eğitimci, filozof. Birleşmiş milletlerde çalışmış, Evrensel İnsan Hakları Bildirisi'nin yazılımında bulunmuş ve aydınlanmacı sosyalist. Bu kitap 25 dile çevrilmiş, hemen hemen her ülkede basılır basılmaz tükenmiş. Fransa' da satışı 2 milyonu aşmış. Yazarın metni 25 sayfa, sunuş ve önsözle kitap 54 sayfayı bulmuş. 

Yazar 94 yaşında olmasına rağmen tekelci sermaye diktatörlüğüne ve haksızlara karşı çıkılmasını tavsiye ediyor, çevrenizde karşılaştığınız olumsuzluklara öflelenmenizi istiyor, ancak şiddet ve teröre başvurulmamasını ısrarla belirtiyor. 

Bu küçük kitabın bilinçli bir yurttaş olmamıza mutlaka katkısı olacağını düşünüyorum. Her kütüphanede olması gereken bir kitap. 

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..