Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Haziran '18

 
Kategori
Şiir
 

Öfkelerim Olmadı Hiç

Öfkelerim Olmadı Hiç
 

Ben hiç çaresiz kalmadım
Yoruldum,
Kırıldım,
Gittim,
Ama hep yapabileceğim şeyler buldum…

Onları aramadım
Çok fazla düşünmedim
Sadece o an yönümü değiştirdim
Başımı kaldırdım, dik durdum…

Ve yürüdüm,
Daha emin,
Daha sert bastım
Yürüdükçe içim açıldı
Öfkelerim olmadı hiç…

İlerledim,
Hayatın yolu hep önemliydi
Yolu adımlarım çizdi
Bastığım yolların tozunu yuttum
Önüme çıkan hiçbir şey engel olmadı…

Gerektiği zaman durdum
Durduğum vakitlerde düşündüm
Kendimle konuştum
Ne güzel sohbetlerdi onlar…

Müthiş bir müzikle yüreğime anlattım
Hayat ne kadar basitse
O kadar güzel yaşanır dedim
Ve yüreğim sevgiyle yaşamaya devam etti…

Yorgun Kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..