Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '15

 
Kategori
Psikoloji
 

Öfkeli insan

Öfkeli insan
 

Öfke sağlıklı her insanın yaşabileceği duygusal bir patlamadır. Öfkenin elbette bir çok sebebi var. Fakat bana göre en büyük iki sebep;kişinin kendisini ifade edebildiği halde anlaşılamaması ve haksızlığa uğrama durumu.

İnanın hangisi daha öncelikli hiç bilemiyorum. İnsan öfkeli olduğunda mantığını çalıştırmazsa sonuçları yıkıcı olur diye düşünüyorum.İçinde bulunduğumuzu sandığımız çıkmaz, asıl öfkelenmemize neden olan sebep midir yada sandığımız çıkmaz tetikleyici bir unsur mudur? çözemiyorum. Tek bildiğim gerçek öfke anında kendimize, çevremizdekilere veya öfkelendiğimiz kişiye kalıcı hasar vermemek için bilincimizi mantığımız ile birlikte kullanmamız gerektiği. Öfke anında söylenen sözler öfkeye sebep olan şuursuzlar tarafından çok ta dert edilmemeli diye düşünüyorum. Sonuçta yetişkin olup da geri dönüşü olmayan hatalarda ve yanlış davranışlarda bulunmanında bir bedeli olmalı. Ama bu bedel Ruhsal ve fiziksel anlamlarda kalıcı hasarlara neden olmamalı.

Sevgiyle kalın, mutlu yaşayın...

 
Toplam blog
: 9
: 441
Kayıt tarihi
: 08.11.15
 
 

Kurumsal iletişim uzm. Bilişim teknolojileri eğitmemi ..