Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Öfkemdir. (1)

Öfkemdir. (1)
 

Alıntı:Teldeki Adam


"Taşan duygular, ardı sıra sürekli ertelenen hayaller, yıkık dökük umutlar bir de amaçsızca yaşanan günler"
Bunlar benim malzemem...

-Çay yudumlarken tavana mal mal bakıp süslü püslü cümleler kurarak yazmak istemiyorum!
-Hız limitini aşmış, bariyerlere (Allah ne verdiyse)çarpıp havada ölümün o anını yaşarken o duygunun adını yazmak istiyorum!Uçurumdan yere çakılırken yeryüzünün tokatını beynimde hissetmek istiyorum!
-İstediğim an açıp kapatacağım ışıklar altında yazmak istemiyorum, bir sokak lambası altında yağmurun, rüzgarın sesiyle birlikte karanlığın ve aydınlığın sonsuz kavgasını iliklerim de hissederken yazmak istiyorum!
-Çok şey mi istiyorum!

 
Toplam blog
: 36
: 535
Kayıt tarihi
: 25.12.07
 
 

Evli 2 çocuk babasıyım özel bir şirkette bölge managerliği yapmaktayım. ..