Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mayıs '14

 
Kategori
Güncel
 

Öfkemi kusmak istiyorum

Öfkemi kusmak istiyorum
 

Öfke içindeyim ve öfkemi kusmak istiyorum suratlarınıza, suratlarımıza. Gerçek şu kadar basit; tipik bir az gelişmiş ülkeyiz. İster dünyanın bilmem kaçıncı büyük ekonomisine sahip ol, ister rant rant gökdelen dik, ister parasıyla kendi üretemediğin teknolojiyle denizin altından tünel geçir ve bangır bangır höykür, sonuç kapkara ortada.  Bu güzel memleketi lağım çukuruna dönüştürmek için elbirliği ile övünüyor, çalışıyor ve güveniyoruz. 

Soma’daki görüntü 18.YY’lı anımsatıyor. Görünen bu, gerçek de bu: TEPAV’ın 2010 yılı araştırmasına göre kömür madenlerindeki ölümlerde Çin’in dahi çok çok gerisindeyiz. Çocuklarımızı sömürüyor, kadınlarımızı öldürüyoruz. Bu çağda bu kadar kötülük ancak körü körüne, bağnazca yaşamakla mümkün; ister şu ideolojinin ister bu dinin ya da şu liderin kölesi olarak. Bu utanç verici yapboz tablonun parçalarını oluşturuyoruz her birimiz; kuralsız, arkadan dolanmacı, dost kayırmacı, iki yüzlü,idare-i maslahatçı yaşamlarımızla.

Bir kez daha haykırıyorum, dünyanın bu güzel köşesini hak etmiyoruz topluca. Bunu söylemeye beni iten ise dün akşamdan beri en okumuşların ve podyum maymunlarının köşe başını tuttuğu görsel medya müsveddesi televizyon kanallarının sabaha kadar bakanın ağzına bakan oto sansürcü utanmazlıkları. Asli görevlerini hiçe sayıp, muhabirini dahi susturan, her daim otoritenin yanında saf tutup, lafa gelince de mangalda kül bırakmayan bu zihniyetin maymunlarının yüzüne bile tükürmek içimden gelmiyor, vatandaşlığımdan utanıyorum.        

 

 
Toplam blog
: 129
: 1104
Kayıt tarihi
: 12.06.06
 
 

Gazi Üniversitesi İ.İ.B.F mezunuyum. Yüksek Lisans diplomalarımı G.Ü Sosyal Bilimler Enstitüsü'nd..