Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Aralık '12

 
Kategori
Şiir
 

Öfkesiz nutuk (Herşey güzel olacak)

Siyaset bir kumardır sevgili vatandaşlar!
Ütersem iş bitecek, her şey güzel olacak.
Devletin malı deniz, kazanç satmakla başlar,
Satarsam iş bitecek, herşey güzel olacak.
 
İşçi benim kardeşim, memurlar arkadaşım,
Köylünün anasına feda olsun bu başım.
Emekli ağladıkça boğazdan geçmez aşım,
Yutarsam iş bitecek, her şey güzel olacak.

Gözdesiyim çok şükür tüm İslam aleminin,
Yazdığına kanmayın münafık kaleminin.
Dümenine yaklaştım devlet denen geminin,
Tutarsam iş bitecek, herşey güzel olacak.

İstanbul’da padişah görmek istiyor ümmet,
Bu da olur inşallah, Rabbim ederse himmet.
Dolmabahçe Sarayı bana olunca zimmet,
Yatarsam iş bitecek, herşey güzel olacak.

 
Saltanatı kuralım, gerçekleşsin bir rüya,
Allah’ın nimetini yiyelim doya doya.
Düşmanların hayali beni kaybetmek, güya,
Yitersem iş bitecek, her şey güzel olacak.
 
Ben gidersem bu devlet çatır çatır yıkılır,
Enkazın üzerine baykuş gibi çıkılır.
Tek devleti kurarken nasıl benden bıkılır?
Kotarsam iş bitecek, her şey güzel olacak.
 
Muhalifler boş çuval, dik durmuyor gördünüz,
Bir yerimde kıl olmak olsun dünya derdiniz.
Her yere beni dikin, benle dolsun yurdunuz,
Bitersem iş bitecek, her şey güzel olacak.
 

Adalet bize engel, söylemiştim kaç kere,
O yüzden icraatta veriyoruz çok fire.
İstediğim hakimi, uygun gördüğüm yere,
Atarsam iş bitecek, herşey güzel olacak.

Kuvvetler ayrılığı kudreti törpülüyor,
Bürokrasi, gücümün üstüne örtülüyor.
Tek adam ağırlığı hukukla tartılıyor,
Yetersem iş bitecek, herşey güzel olacak.

Suç işleyen bizdense vermem adamlarımı,
Ben onlara borçluyum muktedir iktidarımı.
Muhalif kart beğensin kırmızı mı, sarı mı,
İtersem iş bitecek, herşey güzel olacak.

Gücüme paralel var, bu içimde his gibi,
Dünkü omuzdaşlarım sanki bana küs gibi.
Ben onların burnunda bayıltan bir mis gibi,
Tütersem iş bitecek, herşey güzel olacak.

Haşhaşin darbeciler sarmışsa her yanımı,
Helâl mi edeceğim onlara ben kanımı?
İnlerinde gösterip  bir de baykuş yanımı,
Ötersem iş bitecek, herşey güzel olacak.

 

Ohal bu hal demeyin, halinize şükredin,
Başa bela sarmazsa, dilinize şükredin.
Ampulünüz yanarsa, telinize şükredin,
Nötürsem iş bitecek, her şey güzel olacak.
 
Fiili durum ile gücüm uçsuz bucaksız,
Gelin benim yanıma kalmayın siz kucaksız.
Bahçeli bir devletle işi kurtsuz, böceksiz,
Götürsem iş bitecek, her şey güzel olacak.
 

İnternet bana düşman, yok feyisbuk, tivıttır,
Hangi demokrat olsa bu durumda kıvırtır.
Çapulcunun gözüne, biber gazı savurtur,
Batarsam iş bitecek, her şey güzel olacak.

İşsiz kalıyor mu bak, bize yakın çocuklar?
Danışman, gazeteci, armatör olanı var.
Onların yanlarına akıllı tenkit savar,
Katarsam iş bitecek, herşey güzel olacak.

Sevgili vatandaşım elini bana uzat,
Beraber yürüyelim, olmasın hiçbir tezat.
Birgün yazdıklarına pişman olacak Nevzat,
Çatarsam iş bitecek, herşey güzel olacak.

Halk Ozanı Karamanlı Nevzat

 
Toplam blog
: 396
: 128
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

Karamanlı Nevzat, 1947 yılında Karaman'da doğdu. Babasının adı İbrahim, annesinin adı Seyyide'dir..