Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Öfkeyi yok etmek !

Öfkeyi yok etmek !
 

Yaşadığımız sürece biriktirdiğimiz öfkelerimiz, üzüntülerimiz, korkularımız, acılarımız, hüsranlarımız hayat içinde yol almamızı engeller. Devam eden ilişkilerimize ve sevdiklerimizle iletişimimize zarar verir.

Sandra Anne Taylor'ın Cazibenin Sırları kitabında okuduğum bir bölümü şimdi sizlerle paylaşmak istiyorum.

Yazar kitapta, içimizde biriktirdiğimiz öfkeyi topraklamamız için bir mektup formatı oluşturmuş.

Bu mektubu eğer içtenlikle yazar ve yaşamakta olduğunuz duygularınızı ifade ederseniz üzerinizdeki yüklerden kurtulmanız zor değil. Hatta mektubu yazdıktan sonra yakarsanız, daha hızlı bir sonuç alabilirsiniz.

Aynı kişiye birden fazla mektup yazabilirsiniz.

Sorun yaşamakta olduğunuz her kimse - arkadaşınız, mesai arkadaşınız, sevgiliniz, anneniz, babanız, kardeşiniz.. v.s.- bu mektubu onun için yazıp, sonra yakabilirsiniz.

Sevgili ..........

  • Hissettiklerim..........
  • Sana söylemek istediğim..........
  • Beni gerçekten inciten..........
  • Beni gerçekten öfkelendiren..........
  • Anlamakta gerçekten zorlandığım şey..........
  • Bana bunu nasıl yapabildin..........
  • Neden bunları yapmadın..........
  • Bana hissettirdiğin..........
  • Sana şunu hiç söylememiştim..........
  • Keşke sen..........
  • Keşke ben..........
  • Keşke biz...........
  • Hatırlıyorum da..........
  • Şunu düşününce..........
  • En çok özlediğim..........
  • Umuyordum ki..........
  • Halen acı çekme nedenim...........
  • Asla bilemeyeceğin şey şudur ki..........
  • Seni sevme nedenim..........
  • Bu ilişki bitti, çünkü...........

Bu sorulara verdiğiniz yanıtlar aracılığı ile sizi yoran duygularınızı fark edip, yok edebilirsiniz.

Yazın, yakın ve rahatlayın.

Hayat yolunda sorunsuz ve mutlu ilerlemek için birikmiş öfke, acı ve korkularınızdan kurtulmalısınız.

Bu duyguları barındırığınız sürece, bu duyguların ortaya çıkardığı olumsuz inançları da taşıyor olacağınızı unutmayın.

Yaşadığınız duygu ne kadar yoğun olursa, oluşacak inanç da o kadar güçlü olacaktır. Bu enerjiyi tersine çevirmeniz gerektiği ortadadır.

İlişkileriniz hakkındaki ve diğer konulardaki sağlıksız çıkarımlarınızı belirleyin ve değiştirin.

Yaşanan temizliğe siz bile şaşıracaksınız.

 
Toplam blog
: 563
: 8587
Kayıt tarihi
: 30.03.10
 
 

Kişisel gelişim uzmanıyım. Yaşam Koçu, İlişki Koçu, NLP Uzmanı ve Eğitmeni, Kuantum Yaşam Koç..