Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '17

 
Kategori
Spor
Okunma Sayısı
161
 

Ofsaytı Bilen Kadın

Ofsaytı Bilen Kadın
 

 
Bugün konumuz futbol değil elbette ama memleketçe tabu haline gelmiş bir kaç konuya değinmek isterim
Kadınların futboldan anlaması, ofsaytı bilmesi gibi
Burda bir parantez açmalıyım ki ben eski bir spor muhabiri olarak elbette biliyorum
Birtürlü alışamadılar kadınların bu ofsaytı bilmesi konusuna
Nesi tuhaf bunun, neden kulağınıza absürt geliyor anlamıyorum
İfrit oluyorum vesselam!
Hayır kadınlar futbolu sevmez, futbolla ilgilenmez gibi şeyler söyleseler bu kadar göze batmaz belki ama 'anlamaz' nedir yahu
Gerçi genelleme olduğu için yine batar ya, neyse...
Erkeklerin futbolu kendi tekellerinde tutmak için yapmayacakları şey yok ilahi
Sanki atomu parçalamakmış gibi gösterilse de ofsaytı bilmek o kadar da zor değil. 
Hele ki ofsaytı anlamayan bir dolu hakem varken kadınların ofsayt bilmesi hiç garip değil.
Yani öyle ciddi ciddi bu konuyu tartışmaya gerek de yok
Önyargılarınızı gidin başka konularda yapın hatta mümkünse hiç yapmayın
Neymiş efendim futboldan anlayan kız mı olurmuş, kız dediğin maç mı izlermiş, oturur evde yemek yaparmış mış... 
Yakıştırmalar gırla
Bide bunu söyleyenler öyle boş insanlar da olmuyor ha işin garibi
Böyle nasıl desem iyi eğitim almış, diploma sahibi insanlar
Öyle olmuyormuş o işler demek ki
Gelgelelim ki her eğitim seviyesinden erkekler aynı görüşte
Erkeklerle özdeşleşmiş, erkeklere ait bu futbol dünyasında kadınlara yer yok
Ama yok öyle bir dünya beyler!
 
Kızlar size gelince; bilmeyenler için en anlaşılır ofsaytın tanımını yapıyorum, ses verin buraya!
Diyelim en sevdiğin X markasında % 50 indirim var
Ve orada bir çanta beğendin
Sadece bir tane kalmış, o da kasanın (kale) hemen yanında.
Ama bu çantanın tek taliplisi sen değilsin
Çantayı gözüne kestiren diğer bir müşteri (rakip oyuncu) de sizin hemen yanınızda bitiveriyor.
İkiniz de durumun farkındasınız ve hızla kasaya (kaleye) yöneliyorsunuz.
Tam o esnada; cüzdanınızı arkadaşınıza verdiğinizi ve onda unuttuğunuzu fark ediyorsunuz.
Bir yandan kasaya doğru koşarken diğer yandan da elinizi havaya kaldırarak arkanızda kalan arkadaşınızdan cüzdanı (topu) istiyorsunuz.
Öyle bir durumdasınız ki, rakibinizin gerisinde kalırsanız kasaya daha uzak kalacağınız için avantajınızı kaybedeceksiniz ama eğer arkaya geçmezseniz de arkadaşınızdan uzak kalıyorsunuz ve  arkadaşınız da o kalabalıkta size cüzdanı fırlatamıyor
Bu durumda yapmanız gereken rakibinizin arkasına geçip cüzdani (topu) almanız ve cüzdani ele geçirdikten sonra rakibinizi geçmeye çalışmanız.
İşte ofsayt bu.
Yani top sana atıldığı anda kaleye rakibinden daha yakın olamazsın.
 
Heee bir de şu konu var beyler
Ofsaytı bilen kadın Ahmet diye kaydettiğin Burcu'yu da bilir, yemeğe çıktığın teyze kızını da...
 
Didem Moralıoğlu bu blog'u önerdi.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

Bu blog Editör'den Öneriler alanında yayınlanmaktadır

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Bugüne kadar çocukluklara, bebeklikten itibaren öğretilmedi mi kızlar bebekle ve evcilikle, erkekler de arabalarla ve topla oynar diye... Yeni yeni toplum alışıyor kızlarında topa ve futbola olan merakını ....

Didem Moralıoğlu 
 12.12.2017 7:44
 

günaydın...sabah sabah :)))...hâlâ gülüyorum sağ olun var olun...uzatmalarda da gölü atmışsınız ofsayta düşen Bey!lere bi güzel...:))...eyvallah

nedim üstün 
 06.12.2017 8:48
Cevap :
Ben de yazarken oldukça eğlendim:) Teşekkür ederim, siz de var olun:))  06.12.2017 12:17
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 39
Toplam yorum
: 15
Toplam mesaj
: 1
Ort. okunma sayısı
: 157
Kayıt tarihi
: 15.11.17
 
 

Süleyman Demirel Üniversitesi Halkla İlişkiler - Anadolu Üniversitesi İşletme  Köşe Yazarı/Blogge..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster