Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mayıs '11

 
Kategori
Futbol
 

Oğlum Ahmet’in Facebook yorumları

Milliyet blokta yazı yazmaya başladığımda, sadece ekonomi- deneme yazıları ile yazıyordum. Finans-Ekonomi derken, çeşitli konularla haşir neşir olmayı, bilgilerimi blog okuyucuları ile paylaşmayı sürdürdüm. Daha sonra şunu yazsam, bunu yazsam diyerek, çeşitli konularda günceler hazırladım. Birkaç yıl evvel, Futbolla ilgili bir yazı kaleme almıştım. Ortaokulu yeni bitirmiş olup, futbol okuluna giden oğluma bir konuda fikrini sorduğumda, bana verdiği cevabı yeterli bulmuş olmalıyım ki, “ sana da bir blog sayfa açalım, orada futbol yazıları yaz” deyince, “yazı işlerinle beni uğraştırma” demişti. Bu tepkisine çok bozulmuştum. Bu yazının içeriği ise; oğlum Ahmet’in Facebook’ta Real Madrid ile Barselona arasında oynanan bir karşılaşmanın internette dolaşan videosunu seyrettikten sonra, arkadaşları ile kendi aralarında yaptıkları yorumlarından oluşmaktadır. 

Aşağıdaki satırlar bu yorumlardır. 

Tamam, hakem orda yanlış karar vermiş ama eminim o gol geçerli sayılsa bile Barça asılır alırdı maçı… Kabul etmek gerek, Real Barça'yla mücadele edemez, adamlar çok iyiler o kadar ki Galatasaray’ın UEFA’i (kupasını kastediyor) aldığı zamanki futboluna yakın oynuyorlar, pas trafiğine falan dikkat edin… Yani hakeme suç bulmamak lazım… 

Ali AYDIN çıksa maça Barçaya 4 kırmızı kart verse yine Barça alır. Morinyonun en kötü tarafı mağlubiyeti hazmedemiyor olması, kabul edemiyor, bu yüzden hep başka suçlu arıyor... ama aslında real de başarısız oldu, oluyor demiyorum.. Tabii Real çok sorunlu bir takım. Aslında Mourinho takımı değil... çok uyumsuz alakasız oyuncular var. Mourinho yavaş yavaş kendi takımını oturtmaya başladığında transferlerle gönderilenlerle falan o zaman İnterdeki gibi şampiyonlar ligini alır. 

Kısacası Burak, bırak bu fanatizmi madem realcisin biraz realist ol. Barça uzay takımı onları yenmek çok zor hele bu Realle çok daha zor ama ümidim var mı? Var Mourinho döve döve adam eder bunları… Seneye artık. 

Yahu sen çok fena fanatik olmuşsun… Türkiye’de takım mı bitti kardeşim tutsana kendi memleketinin takımını bak mesela ben Çaykur Rizesporluyum, ama Real- Marça- Man U. Arsenal gibi takımları da seviyorum. Şimdiiiii! bir kere Barça hiç bir zaman küçük bir takım değildi, yani ben Patrick Kluivert'lı takımdan beri takip ediyorum, o zaman da çok iyi takımlardı… Zaten Real Barça çekişmesi bizim GS-FB çekişmesinden de büyük. Siyasi çekişme de bu maçın derbi olmasını sağlıyor tabii ama her zaman bu çekişmede Real önde olmuştur. Benim eleştirilerimden Barçalı olduğumu çıkarıp nerdeydiniz on sene önce diye hesap sorman çok anlamsız. Bugünün Barcelonası, Real den çok önde. Herkesten çok önde, ama 5-0’ dan sonra çok kanlarına dokunmuş olacak ki bu dörtlü El clasico da bayağı zorladılar ama bu kadar oldu. Sonuç da kötü değil 1 galibiyet 2 beraberlik 1 mağlubiyet kral kupasını aldılar. Ancak bu kadar olur zaten yapacak bir şey yok. Ben Barçalı değilim, Real’e garezim yok. Ben futbolu seviyorum güzel oynayanı destekliyorum. Madem “Real normalde barçayı yenebilir” diyorsun! o zaman şu soruyu cevapla bakalım! Bugünkü Realle, Zidanlı Figolu Ronaldolu Real, Morinyo Chelsea'si, Mourinho inter'ini kıyasla. Bugünkü Real bu üç takımın yarısını oynamıyor bence… Eğer, Mourinho’yu sezon sonu kovmazlarsa seneye kendi kadrosunu kurar. Esas o zaman el clasico tadından yenmez olur. 

Demek ki yazı yazmak hayatımızın bir parçası, yazmadan olmuyor. 

 
Toplam blog
: 135
: 1323
Kayıt tarihi
: 29.09.07
 
 

Ali Emir KARAALİ, Rize Doğumlu, 1978 Rize Lisesi Mezunu, (1988)T.C. Anodolu Üniversitesi   'İşlet..