Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '08

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Oğlum büyüyor galiba...

Oğlum büyüyor galiba...
 

Anne kuzum benim...


Günlerdir blog yazmak istiyorum ama gelin görün ki hem işlerim çok yoğun hem de moralim çok bozuk.

Neden mi?

Oğlum iki gündür, gün içinde benimle uzun uzadıya telefonla konuşuyor. Bazen anne gel diye ağlıyor. Dün internetten görüşütük. Beni kamerda görünce anne kuzu, anne kuzu diye sevindi. Çınar'ı böyle gördüğüm zamanalarda çok üzülüyorum. Gün içinde onun yanında olamadığım için çok kızıyorum kendime ve biran önce gün bitsin de oğlumun yanına gideyim diye içim içime sığmıyor. Bu durum karşında tek tesellim ise Çınar'a babanne ve halasının bakıyor olması. Yani bebeğim sevgi içinde büyüyor. Evet ben gün içinde yokum ama akşamları ve hafta sonu elimden geldiğince arayı kapatmaya çalışıyorum.

Çınar, anne ve babasının çalıştığının farkında. Bunu nasıl mı öğrendi?

Çınar sabahları ilk uyandığında;

Çınar: Anne, anne diyor.

Banne :Anne işe gitti oğlum para kazanmaya gitti.

Çınar: Babiş

Banne : Baba da işe gitti oğlum para kazanmaya gitti. Annen ve Baban para kazanıp sana mama alacaklar, oyuncak alacaklar, seni gezmeye götürecekler.

Çınar :Hala
(Halamız öğretmen olduğu için öğlenden sonra okuldan geliyor)

Banne : Hala da okula gitti oğlum. Sana kitap getirecek.

Çınar bütün bu cevaplardan sonra tamam banne (babaenne) diyip yataktan iniyormuş.

Oğlumun henüz 22 aylık olması ve bu durumu daha şimdiden kabullenmiş olması beni sevindiriyor aslında. Bazen Çınarla uzun süreli olarak zaman geçirdiğimizde ertesi gün ben olmadığımda hayal kırıklığına uğramasın diye bir gün öncesinden anlatıyorum.

Ben : Bak oğlum ben yarın işe gideceğim. Gideyim mi?

Çınar: ııııııııııııııhhhh
Pek mutlu olmadı yani

Ben: Ben gündüzleri nereye gidiyorum oğlum?

Çınar:Paya (para) kazanmaya. Mama alcaz, oyuncak alcaz.

Ben : Afferin benim oğluma benim. Sen akşama kadar bannede kalacaksın tamam mı?

Çınar :Banne bakıyo. Tamam.

Allahıma şükürler olsun ki oğlum çok anlayışlı bir çocuk. Tabi bannemizi unutmamak lazım. Çünkü bannemiz bu şekilde öğretmemiş olsaydı sanırım Çınar’ın bu durumu kabullenmesi çok zor olurdu. Gerçi bu durum ilerde nasıl olur bilmiyorum ama umarım çok zorluk çekmeyiz.

Çalışan anne olmak çok zor. Gün içinde oğlumu çok özlüyorum. Anne kuzum benim…

Sevgilerimle…

 
Toplam blog
: 164
: 4548
Kayıt tarihi
: 26.03.08
 
 

Hayatı sevmek ve düzgün yaşamak isterken bulurum kendimi. Yaşamın bana verdikleriyle yetinmeye çalış..