Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Aralık '06

 
Kategori
Özel Günler
 

Oğlum

Oğlum
 

Çok zaman oldu kargo, posta göndermeyeli… Eskiden, bayram ve yılbaşı tebrik kartlarımızı, telefon, kargo (koli) gibi işlerimizi PTT de hallederdik. Bugün ise bu tür işler, posta tekelinin kaldırılmasıyla, özel sektörler tarafından da yapılmakta.

Ülkemizde de faaliyet gösteren, bu firmaların şubelerine gidip veya telefon ederek adresinize çağırıp, değişik yollama seçeneklerini belirleyip, gönderilerimizi yollamak mümkün…

Bir paket yollamam için, 23 Aralıkta özel kargo şirketinin Kadıköy şubesine giderek, gönderimi teslim ettim… (6N 055343 fatura no ) Ancak o günden bugüne kadar benim koli paketi Ankara’ da askerlik görevini yapan oğluma bir türlü teslim edilemedi… Meğer benim küçük koli, Ankara’ da özel şirketin şubeleri arasında, mekik dokuyor ve hala verdiğim adrese teslim edilememiş… Yetkililere, belki sorunu çözerim düşüncesiyle, birkaç kere mail gönderdim. Maalesef cevap gelmedi...

Gönderdiğim kolide, Acil bir ilaç veya çok önemli bir evrak, hayati değeri olan bu paket olabilirdi... Olmuş olsaydı… Düşünmek bile istmiyorum…

Konuyla ilgili, şirket yetkilileri ile defalarca yapmış olduğum telefon görüşmelerine rağmen, gönderdiğim paket 28. Aralık 2006 saat 16.00 Paket Şirketin Ankara Meclis şubesinde bekletilmekte... Umarım bu akşam teslim edilir, bende bu telefon trafiğinden kurtulurum...

Eğer adreslerini bilmiş olsaydım, Tebrik kartı göndermek isterdim tüm blog arkadaşlarıma…

En iyi dileklerimle bayramınızı ve yeni yılınızı kutlarım. Her şey gönlünüzce olsun… Sevgi ve saygılar.

 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..