Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '15

 
Kategori
Deneme
 

Oğlum

Oğlum
 

Selam doğan güneşim, selam baharlarım, selam yağmurlarım selam umutlarım.!
 
Canım oğlum, damarlarımdaki akan kanım, elim, kolum, kalbim, beynim ve ruhum.
 
Annem ; beni büyüten beni öğüten, düşündüren, olgunlaştıran, hem ağlatan hem güldürenim.
 
Seni çok seviyorum, iyi ki doğdun iyi ki Rabbim seni bana verdi, sen benim ilk büyük yolculuğum, ilk aşkımsın.
 
Hani yeni yürümeye başlayan ilk adımlarını atan çocuklar gibi seninle daldım hayata.
 
Korktum, ağladım, düşündüm, hayal kurdum, sana sığındım, çünkü sen vardın sadece.
 
Yakışıklı oğlum her şey için sana teşekkür ederim belki de ben seni değil sen beni taşıdın annem.
 
İşte büyümek bu kadar sancılı ve dikenli habersizce kanatıyor bizi.
 
Ama kokun var ya hep aynı bakışların eskisi kadar masum,ellerin sıcak içinde güçlü bir aslan var biliyorum.
 
O aslan annesine ve kardeşine her zaman sahip çıkar, üzenlere gök gibi gürler.
 
Oğlum umarım hayat seni sevdiklerinle sınav etmez dikenler seni çok kanatmaz, güller toplarsın yaşamda.
 
Hayal kur hayallerine küsme annem, ne kadar inanırsan o kadar gerçek olur hayaller.
 
Kaybetmemen gereken en önemli şey masumiyettir unutma çünkü o sana soluk aldırır nefesinin kesildiği anlarda öyle rahatlarsın.
 
O yaptı bende yapacağım deme sen ne kadar büyüsen de, içindeki çocuk kalsın sende.
 
Sımsıkı tut ellerinden çünkü bir gün o tutacak senin elinden.
 
Yavrum canım Uğurum hiç unutma beni seni aylarca içinde taşıyanı, besleyeni, sevgi akıtanı, iyiliği anlatanı unutma oğlum.
 
Biliyor musun ; bebektin gazın olduğunda konuşarak rahatlatırdım seni, sana sevgiyi anlatırdım, hayallerimden bahsederdim, umutlarımdan, gönül kırgınlıklarımdan...ama sonu hep sevgi olurdu konuşmanın.
 
Unutma yavrum sana verdiğim geceleri ve unutma sana aşık anneni.
 
Unutma seni ne kadar sevdiğimi uğrunda öleceğimi..!
 
sevdiğini de senin kadar seveceğimi unutma gülüm.
 
Gül dedim evet sevilen gül olur oğlum, ben isterim ki sana dünyaları vereyim ama bazen olur ki sadece gönlümü veririm annem.
 
Ama anne demek imkansızlıklarla savaşmaktır, gözü kara kanamaktır.
 
Uğurcan sen gerçekten savaşçı ve çalışkan bir oğulsun benim canımsın arkadaşımsın dostumsun.
 
Çok konuşamasak da, aslında çok duyuyoruz birbirimizi çünkü ana, oğuluz unutma.!
 
Annem en çok da sarıldığın anlardaki senden gelen yoğun sıcaklığı gözyaşlarını içeri gönderip mahçuplaşmanı seviyorum.
 
Ben sizde yol almayı seviyorum izinizi takip etmeyi, gülümsemenizi, düşüncelerinizi seviyorum.
 
Allah’ çok şükür ki sizi bana verdi kalbimdeki bahçenin çiçeklerini verdi.
 
Umarım bu yaşamda tüm savaşları kazanırsınız büyük küçük tüm savaşları.....!
Ama sevgisiz hiç yola çıkma oğlum !al yanına irili ufaklı mutlulukları bahçe yap kendine.
 
Hiçbir şey yokken dahi gülümse, bu varlığını kanıtlar bu yaşamı var olduğunu anlatır sana.
 
Sonraysa umutlar yeşerir, aslında bakmak yeşertmek, sulamaya bile gerek kalmaz çoğu zaman.
 
Yavrum en güzel yaşamak mücadeleyle olur, pes etmemekle olur, güçlenmek için savaşmak lazım.
 
Bir de sevdikleri lazım insana o yüzden susma kızgınlıklarının konuştuğu kadar sevgin de konuşsun haykırsın zamana.
 
Annem hayatta her şey bir kere anne, kardeş aile bir kere.
 
Sahip çıkalım birbirimize ne olursa olsun sarılalım, anneannen ve dedenin emekleri boşa çıkmasın, yorgunlukları boşa gitmesin.
 
Oğlum inanıyorum ideallerin gerçekleşecek, umarım tüm çocuklar ve gençler hepsi mutlu olsun.
 
Kırgınlıklarını da dövmesini bil, yumuşat onları öğüt inadına ez onları.
 
Çünkü nefret zayıf düşürür insanı güçlendiren sevgidir.
 
Benim gibi yap, pencerenin önüne yiyecekler koy, ekmek kırıntısı bırak ve kuşların, martıların mutluluklarını izle.
 
Onların heyecanlarına dikkat et, karıncalara bak onlar bile mücadele ediyor, kelebekleri düşün kısa ömürlerini buna rağmen sarılıyorlar yaşama.
 
Senin elleri çok seviyorum çünkü çalışıyorlar ve okuyorlar canımsın benim.
 
İşte şu en güzel gerçek, çalışmak insanı daha da yaşama bağlar farkında olmadan güçlendirir.
 
Sev oğlum her şeyi sev kendinden başla sevmeye, bu barışmaktır hayatla anlaşmaktır.
 
Sonraysa güneşi sev geceyi sev,yıldızları ,sabahı, yağmurları, çamurları, denizleri dalgaları ..var olan tüm güzellikleri sev.
 
Ama en başta seni Yaradanı sev her şeyden önce onunla dertleş ve konuş, seni sonuna kadar dinler ve senden hiç vazgeçmez oğlum.
 
Dertlerini anlat ne kadar çok olursa olsun fark etmez dinler seni ne kadar büyük olursa olsun dertlerin, imkansız yoktur Yaradanın yanında.
 
Yeter ki vazgeçme nefesinden ellerinden ayaklarından, gelecek güzel günlerinden.
 
Hiç birimiz vazgeçmemeliyiz aslında, geleceği görmüyoruz şu anımıza bakıp ah işte belli diyemeyiz.
 
Çünkü bu yaşam sürprizlerle dolu, nasıl yağmur yağarken güneş açıyor, yahut hava güneşliyken kış oluyor her şey tersine dönebilir.
 
Olumsuzlukların ömrü aslında sanılandan da kısadır oğlum.
 
İnanırsak karanlıkları yırtıp da çıkarız aydınlıklara inanırsak tüm siyahları sileriz, inanırsak okyanusları aşarız annem.
 
Birde şu konuda anlaşalım seninle kardeşin ve sen ikinizde aynısınız yüreğimde, bunu unutma .. bak sende baba olacaksın inşallah terazi aynı olacak unutma.
 
Oğlum ilk mutluluğum, ilk kokum evet senin doğduğundaki kokun benim mutluluğum yavrum .
 
Uğurcan o saçlarının yüzüne düşüşünü, yanaklarının kızarmasını, umuda sarılışını çok seviyorum annem.
 
Yalnız bir zamanlar çocuk olduğunu unutma seni nasıl sevdiğimi unutma, unuttuğun anlarda içindeki çocuğa sarıl hatırlatsın sana.
 
Biliyorum uzun yazılar sıkar seni ama belki bir gün bu yazıları okurken hiç bitmesin isteyeceksin annem.
 
Hiçbir şeyin kalıcı olmadığı gibi bende bir gün olmayacağım ama yazdıklarım ve sana size sevgim hep baki kalacak güzel yavrum.
 
Yeni yaşın kutlu olsun mutluluklar getirsin sana.
 
 
Annen.
 
HATİCE NİLÜFER DİRİLEN
 
Toplam blog
: 24
: 217
Kayıt tarihi
: 06.08.12
 
 

Ben sevgiye ve iyiliğe güvenen, bu hayatta en güzel şeyin mücadele ve hayallerinin peşinden gitme..