Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Oğluma 1

Oğluma 1
 

öyle büyük ki küçüklüğünden mütevvellit..


OĞLUMA İLK.
Akşam işte,
Hafta içi arbadesinin
Kendim olabildiğim kısacık
Akşam saatleri mıh kıvamında,
Aynı sandalyesinde
Masanın aynı açısında..
Kulaktakiler aynı,
Demin makamı aynı,
Aynı kalemin aynı kadeh sayısı
Bambaşka kocaman olan
Küçücük oracıkta yatan
Aslında aynı olanın içinde ama
Çok başka hem kocaman
Hem çok küçük minicik..
İşte o sensin oğlum, Ey koca hayallerimin küçük kahramanı
Ey küçük anılarımın kocamanı
Ey deniz gözlümün içindeki ben...
Ey benim istikbalime benden
O sensin oğlum,
Bizi biz eden.
Yalnızım masada ama şimdilik,
Hep seninle yorgun annen...
Daha var benim için.
Sıfatım ağır ama, heyecan büyük...
Hayat neler gösterir daha,
Sivilceli kızların bakışından,
Şimdi sana ve senin gelişine
Bu masalar kadeh ve sohbetler...
Ve hayaller uzun uzun
Ne mutlu içiliyor
Senin şerefine oğlum.
Oğlum annesiyle 38.haftasında.
11.02.2009
 
Toplam blog
: 38
: 237
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1977 Bursa doğumlu, Ege Üniversitesi İşletme Mezunu evli ve bir çocuk babasıyım. Sanayi köleliğin..