Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '12

 
Kategori
Deneme
 

Oğluma mektup!

Oğluma mektup!
 

Vay be! Yetkin'in doğmasına sadece 3 hafta kalmış! Çok özledik onu; bekleyerek özledik... Ne zaman onun hakkında konuşsak, hepimizin dudağında kocaman bir gülümseme! Vay be Yetkin, dünyaya geliyorsun ha!

Hazırız, annen ve ben ve kadul edersen, Mısır da! Zaman yavaş geçti ancak, bugüne kadar, sağsalim geldik!!! Seni uzun zamandır bekliyoruz. Umarım sana, istediğin gibi, bir aile oluruz. Biz Yiğit ailesi olarak çok kalabalık değiliz. Sayende sayısal olarak da artacağız. Herşeyimiz ile sana hazırız. Bunu sözlere dökmekte çok zorluk çelkiyorum çünkü aynı hissi uyandırmıyor. Bunu ancak hayatım boyunca sana göstereceğim. Umarım, hissetiklerimi, sana hissettirmekte zorlanmam...

Kendine iyi bak... Biz elimizden geldiğince sana iyi bakıyoruz...

Ben baban! ANIL!

10/04/2009 sa: 06.10 

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..