Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ağustos '11

 
Kategori
Aile
 

Oğluma mektuplar - 4

Oğluma mektuplar - 4
 

www.karadenizvira.com


Bu mektubuma insanın yolunu aydınlatan ilahi bir sözle başlamak istiyorum oğlum.

“Şüphesiz zorlukla beraber bir kolaylık vardır”

İşte dayanak, işte moral, işte yaşama arzusunu tetikleyen, insana ümit aşılayan muhteşem İlahi söz.

Bu İlahi kelamı unutma oğlum!...

Hiçbir zaman yeise kapılma, ümitsizliğe düşme, yılma.

Bütün zorluklarla birlikte bir de kolaylık olduğu müjdesi verilmiş.

O kadar ki “Bir zorluk iki kolaylığa asla galebe çalamayacaktır” denilmiştir.

Zorlukların insanın önünü kesmesine müsaade edilmemiştir.

Bir zorluk varsa, muhakkak bir kolaylık bahşedilmiştir.

Yani, İlahi emirle, zorluğun izini sürer kolaylık. Onu, gittiği yerde takip eder, önüne katar, zorlukları alıp götürür insanın önünden. Yüce yaratan insanın her zorluğu aşmasına yardım eder.

"Semadan yardım, çekilen şiddet miktarınca iner, sabır da musibet miktarınca iner."

Mesele yok demek ki.

Çalışacaksın, amel edeceksin, iman edeceksin, inanacaksın…Çektiğin acının, şiddetin boyutu ne olursa olsun, o miktar inecektir yüreğine, serin sular, berrak pınarlar gibi.

Ferahlayacaksın oğlum, bu kesin…

Kurtuluş sıkıntıyla gelir.

Önüne çıkan engellere aldırma. Sabır göster, yeter. Aşacaksın.

Seni bilmediğin bir mecrada, derin okyanuslarda yüzemeye zorladım.Yılmadın, yenilmedin, başardın.

Üzerimize gelen balyozlardan, boranlardan, fırtınalardan kurtardın ailemizi.Allah sana bu mücadelenin mükafatını verecektir. Çok kıymetli tam dört seneni heba ettim. Babalık hakkımı kötüye kullandım oğlum.

Ama sana yardım edenler vardı. Onları unutma ki zorlukları yenebilesin…

Onlara hesap ver ki, bir zorluğa bir kolaylık karşına çıksın. Hesap verebilen bir durumda ol ki kolaylıklar peş peşe gelsin.O nedenle hazır ve nazır ol. Hak ve hukuka riayet et, sana yardım edenlere saygılı ol

Biliyorum anlın ak talihin açıktır.

Allah senin ve hiç kimsenin yüzünü kara etmesin.

Herkese güzellikler nasip etin. Sana en güzellerini nasip etsin aslan oğlum… Çünkü sen en güzele layıksın… 

 
Toplam blog
: 449
: 609
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

Rizede yayınlanan ilk renkli gazete ViraHaberin kurucusuyum 5 sene baş yazarlığını yaptım. İLESAM..