Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '09

 
Kategori
Deneme
 

Oğluma mektuplar (1)

Oğluma mektuplar (1)
 

oğluma mektuplar


OĞLUM,

Henüz küçücüksün, dokuz ayını bile doldurmadın bu garip gezegende.. Bizler şu an türkiye'de yaşıyoruz. Gezegene verdiğimiz isim dünya.. Nasıl bir hayat mı sürdürüyoruz? Eh işte iç güveysinden hallice . Bu bir deyim belki sen bunları okuduğun dönemde anlamayabilirsin tdk sözlük arşivlerine bak.

Ben sabit ücretli bir çalışanım oğlum. Mesleğim öğretmenlik. Zihinsel engelli çocuklara yaşamı öğretmeye çalışıyorum. Sen ne kadar biliyosun yaşamı dersen verecek cevabım yok. Bildiğim kadarıyla işte..

Acaip bir kaos var ülkede oğlum. Kürt sorunumuz var, ermeni sorunumuz var, dış politika sorunumuz var, ekonomik kriz diye global bir sorunumuz var, işsizlik sorunumuz var, bunlarla ilişkili mi bilmem ama terör sorunumuz var, var da var anlıyacağın. Ha bir de avrupa birliği üyelik sorunumuzla kıbrıs sorunumuz var.

İsterdim ki sana seni ne kadar sevdiğimi, seninle bu aralar nasıl vakit geçirdiğimi yazayım. isterdim ki duygusal bir atmosferde bu günleri bir şekilde hafif hüzünlenerek anmanı sağlayayım. I ıh. Hiç o havada olamıyorum kusura bakma. İş desen yoğun ve her gün değişen kurallarla boğuşuyoruz. Gazete tv haberleri hiç iç açıcı değil. E niye yazıyorsun baba diyeceksin ki orda dur! dertleşecek insan da kalmadı be oğlum. Herkes kendi derdiyle öyle sıkboğaz durumda ki kimseyle derdimi paylaşmam mümkün değil. Ben de sana yazayım dedim ne yapayım. Bu mektubu ne zaman okursun bilmiyorum ama lütfen baba olduğun zaman bir daha oku ve hissetmeye çalış. Mamaların epey yük getiriyor bütçeye. Bez desen hakeza. Şikayet etmiyorum hayır nasıl büyüyorsun onu anlatmaya çaışıyorum.

Acayip derecede egoistsin. eline aldığın bir şeyi senden almak mümkün değil. Hemen ağlamaya başlıyorsun hem de ne ağlamak.

Dedenle aran çok iyi. Onun kucağında uyuyorsun çoğu zaman.
Anneannen senin için ölüyor.. İlk alıcı dil eğitimini, taklit becerilerilerini ondan almış durumdasın.

Anneni hiç uyutmamak için özel bir gayretin var.Herşeye karşı kısa ama yoğun merak eğilimlerin mevcut.

Ba, gı, gak, büv, hıı, ehe ehi gibi hecelerle şimdi yazıyla nitelendiremeyeceğim naraların mevcut.

Katı yiyecekler de yemeye başladın. Velhasıl ademoğlu durumun bu.
Oğlum bu ilk mektubum. Devamında sana sorularım, anlatacaklarım, önerilerim ve hissettiklerim olacak.

Bugünlük seni gelecekteki halini hayal ederek öpüyor ve yazdıklarımı okuman ümidiyle hoşçakal diyorum..

 
Toplam blog
: 39
: 401
Kayıt tarihi
: 29.04.09
 
 

Sıradan bir özel eğitimciyim, özel bir rehabilitasyon merkezinde çalışıyorum.. ..