Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ağustos '11

 
Kategori
Aile
 

Oğluma mektuplar -6

Oğluma mektuplar -6
 

www.karadenizvira.com


Sevgili oğlum…

Bayram namazına zar zor yetiştim. Sabah hazıra konma alışkanlığım geç kalmama sebep oldu.

Araba hazır değildi. Annen geç uyandırdı ve senle yaşadığımız düzen bozuldu. Kıl payı yetiştim namaza ve topluca yapılan bayramlaşmaya.

Herkes seni sordu.

“O asker” dedim. “Bayramda asker, Zafer bayramında askerde” dedim

Hepsi güzellikle yad ettiler. Mahallede ufaklıklar “sakallı nerde” diye sordular. o bir türlü kesmediğin sakalın var ya! Çocuklar seni öyle hatırlıyorlar hala. Asker resmini gösterdim. “Bu mu Ahmet abi” dediler hep bir ağızdan.

Evimize gelen herkese anlattım, uğradığım komşulara, büyüklerimize seni anlattım.

Selam ve sevgilerini ilettiler, hayırlısı ile vatanı görevini yerine getirmen için dua ettiler.

Bayramın mübarek olsun, Askerimizin bayramı, bayramları mübarek olsun…Cihanda ordumuz muzaffer olsun.

Bayram coşkusuyla 5 kıtada at koşturan şanlı ordumuz şimdi onlarca ülkede düzen dirlik ve adalet dağıtmak için görev yapıyor. Kosova'da KFOR barış gücünde görevli Türk askerleri de Kosovalılarla birlikte bayram namazını kıldı…Haberin var mı?

Yaban ellerde, Evladı-i fatihanın torunlarına yardım eden ordumuz asaleti ile gözlerimiz yaşartıyor, göğsümüzü kabartıyor.

Böyle bir bayram gününde çifte bayram yaşadığımız müstesna bir günde asker olman hayra alamettir oğlum.

Kaç yılda bir rast gelir dini bayramla Zafer bayramımız?

İşte bu muhteşem sevinç gününde sen Askersin, Mehmetçiksin.

İşte sana en muhteşem hatıra.

Yaşadıkça an ve gurur duy!..

“Çifte bayram gününde vatanı görevimi yaptım” de ömrün boyunca.

Böyle bir güzellik herkese nasip olmaz oğlum. Fark edemeyenler vardır. Ülkemizin değerlerini, milletimizin değerlerini fark edemeyenler gaflet içindedirler. Onlar kör onlar sağırdır.

Sen biliyorsun.

Sen güzelsin, ruhun güzeldir ondan sana bahş edildi çifte bayram…

Kadrini kıymetini bil, görevini hakkıyla yerine getir benim aslan oğlum… 

 
Toplam blog
: 449
: 609
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

Rizede yayınlanan ilk renkli gazete ViraHaberin kurucusuyum 5 sene baş yazarlığını yaptım. İLESAM..