Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Temmuz '10

 
Kategori
Eğitim
 

Öğrenci gözünde kıyafet yorumu

Öncelikle sevgili büyüklerime şu soruyu sorarak başlamak istiyorum. Eğitim konusunda bütün sorunlar çözüldü de biz öğrencilerin mi? haberi yok…

Her şey dört dörtlük sınav stresi kalktı tüm Türk çocukları istediği eğitimi alabiliyor, okur yazar oranı % 100 lere ulaştı. İsteyen istediği üniversitede eğitim görebilmekte okullarımız dünya sıralamasında ilk 100 içerisinde hepsini hallettik bari olmuşken tam olsun şu kıyafet konusunu da halledelim diyerek kıyafet sorununu çözmeye kalktıysanız ellerinizden öperim…

Yok onları sonraya bırakıp da kıyafete takıldıysanız sizlere bir öğrenci olarak birkaç cümlem olacak …

Giyilen forma neyi temsil ediyor düşünün, o formayı giyen kişinin bir camiaya ait olduğunu temsil ediyor. Bir asker, bir hemşire, bir polis, bir bekçi nasıl ki üzerindeki üniformaları büyük bir onur ve şerefle taşıyorsa biz öğrencilerde formamızı o onur ve şerefle taşımaktayız. Ben kısmetim mi bilemem okul hayatım başladığı günden beri sabahçı olarak okula gittim ve sabah 6.45 te evden çıkıyorum evde kahvaltı edemediğim için mecburen okula giderken bir pastaneye uğrayarak kahvaltılık bir şeyler alıyorum ve sıkça yaşadığım bir olay var sabah işe giden büyüklerimde benim gibi pastaneye uğruyorlar ve sabah o saatte pastane genelde kalabalık oluyor ama bir ses muhakkak şu şekilde yankılanıyor öğrenci kızımızın işini hallet ben beklerim. Bu ses beni tanıdığı için değil üzerimde taşıdığım formaya olan sevgi ve saygıdan dolayı geliyor. Minibüsler de tarife levhalarında muhakkak dikkatinizi çeker üniformalı öğrenci indirimli diye… Halkımız okuyan çocuklarına her seferinde sahip çıkıyor. Bizim anlımızda öğrenci olduğumuz yazmıyor ama üzerimizde taşıdığımız üniforma halkımızın bizleri bağırlarına basmaları için yeterli oluyor. Çünkü halkımız için eğitim denince akan sular duruyor. Cuma gecesi Beyaz şovda bu olayı gayet net gördük çok kısa bir zamanda düzenlenen bir kampanyada 5-10 lira ile 79.000 den fazla öğrencimizin bir yıllık eğitim masrafını karşılayacak para toplandı ve bunun hesabı anında yapılarak halka anons edildi. Merak ettim yıllardır her şeyden kesilen bir eğitime katkı payı var acaba onunla kaç adet öğrencinin eğitim masrafı karşılandı bugüne kadar…

Siz sevgili büyüklerim böyle boş işlerle uğraşmayı bırakın da asıl sorunlara çözüm bulmaya çalışın. Biz öğrenciler formamızdan da önlüğümüzden de memnunuz…

SAYGILARIMLA…

BURÇAK YAZICI
 
Toplam blog
: 168
: 1098
Kayıt tarihi
: 02.07.10
 
 

4 kasım 1996 yılında İstanbul'da dünyaya geldim. Bu sene ilköğretimden mezun oldum. Okul hayatımd..