Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '15

 
Kategori
Mizah
 

Öğrenci velisi öğretmenden daha iyi öğretiyor...!

Öğrenci velisi öğretmenden daha iyi öğretiyor...!
 

Bu resmi internette aldım. Temel ve oğlu ile yakından uzaktan iligisi yoktur. Bloğumu süsledikleri için onlara teşekkür ederim.


BU DURUM, ÖĞRENCİNİN ALDIĞI KARNEDEKİ NOTLARINDAN AÇIK VE SEÇİK OLARAK ANLAŞILIYOR...(!?)

Muhalefete muhalif bir gazeteden aldım aşağıdaki fıkrayı... Fıkrayı okuyanlar elbette olmuştur. Ama, benim çok hoşuma giden bu fıkrayı okumayanlar da paylaşmak istedim...

"Temel oğlunun getirdiği karneye bakmış.

Sol taraftaki notlar...'

Türkçe Zayıf,

Matematik Zayıf,

Vatandaşlık Zayıf,

Fen bilgisi Zayıf

Müzik Zayıf

Sağ taraftaki notlar...

Arkadaşlarıyla uyumu Pekiyi

Hal ve Gidiş Pekiyi

Temizlik Pekiyi

Diş koruma Pekiyi..."

"Uyyy!" demiş, Temel..."Şu öğretmene bak. Benim öğrettiklerimin hepsi Pekiyi. Onun öğrettiklernin hepsi Zayıf."

Fıkranın sahibi, hepimizin yakından tanıdığı Cem Ceminay...

 

cdenizkent

 

 

 

 
Toplam blog
: 979
: 1425
Kayıt tarihi
: 11.12.07
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk, orta ve lise öğrenimi İstanbul'da tamamladım. İstanbul Üniversitesi'nde..