Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '15

 
Kategori
Üniversitelinin Sesi
 

Öğrenci Yurdu arama çilesi

Öğrenci Yurdu arama çilesi
 

Türkiye’nin dört bir yanından üniversite okumak için yabancısı olduğu şehire gelen öğrencilerin ilk aklına gelen “Ben Nerede Kalacağım?" sorusudur. Bu soruyu üniversite sınavlarına hazırlanırken ya da daha öncesinde kendinize sordunuz mu? 
 
Ben üniversiteyi okuduğum şehirde nerede kalacağım? Hayır dediğinizi duyar gibiyim:)
 
Ben de sizler gibi bu soruyu daha önce hiç kendime sormamıştım...
 
Zorlu ve stresli bir yarış olan üniversite sınavını atlatmıştım. Sınav sonuçları açıklanmıştı. İstediğim üniversite İstanbul Teknik Üniversitesi İç Mimarlıktı. Hayalimdeki bölüme yerleşmem için gerekli puanı almış olmamdan dolayı çok mutluydum. Ailemle birlikte büyük bir heyecanla tercih kitapçığından hiç düşünmeden hayalimdeki üniversiteyi ve bölümü yazdım. İşte tam bu noktada birden daha önce kendime hiç sormadığım bir soru kafama takıldı.. “ İstanbul’da nerede kalacağım? ”
 
Derin bir düşünceye kapılmıştım ki ailem de çok geçikmeden kafamı kurcalayan bu soruyu sordu “kızım istanbul'da nerede kalmayı düşünüyosun?” . Ailemdeki tedirginliği bana bakışlarından hissetmiştim. Her kız öğrenci için ailesinden uzak yaşamak oldukça zordur. Kalacağım yer başta ailemin ve benim içimize sinecek bir yer olmalıydı. Benim isteğim özel kız yurtları ya da kız öğrenci apartlarıydı. Bu duygularla kalacağım yer için internetten araştırmalara başladık...
 
Büyük bir istek ve heyecanla başladığım internetten özel öğrenci yurtlarını arama isteğim biranda işkenceye dönüşmüştü. O kadar çok bilgi kirliliği ve karışık web siteleri vardı ki aradığım ve istediğim yeri bir türlü bulamıyordum. Günlerce internette umutsuz ve aklıma takılan bir sürü soru işaretiyle kalacak bir yer aradım. Her geçen gün stresim artıyordu.
 
Ta ki internette dolaşırken yurt arama sitesi olan yurtrehberim.com adresini bulanana kadar. Hayalimdeki öğrenci yurdunu bulma inancım yerine geldiğini hissetmiştim.
 
Özel öğrenci yurtlarının, öğrenci apartları’nın ve pansiyonlarının yer aldığı bu sitede, yurtlar hakkında tüm detayları, üniversitelere ve şehir merkezine uzaklıklarını görebildim.
 
İstanbul'a gittiğimde cep telefonumdan yurtrehberim.com sitesine girdim. O anki lokasyonunuza göre size gidip görmek istediğiniz yurdun nerede ve ne kadar uzaklıkta olduğunu gösteriyor. Böylece yabancısı olduğunuz şehirde aradığınız yurtları kolaylıkla bulabiliyorsunuz. Böyle bir sitenin varlığını daha önce duymamıştım. Bu yararlı web sitesini yurt arıyan tüm öğrenci arkadaşlarıma tavsiye etmek için bu yazımı paylaştım. Benim aradığım ve beğendiğim yurdu bulmamda çok kolaylık sağladı. Sizler de zamanınızı internette saatlerce yurt aramakla geçirmeyin:)
 
Toplam blog
: 3
: 511
Kayıt tarihi
: 23.03.15
 
 

İstanbul Teknik Üniversitesi İç Mimarlık bölümü öğrencisiyim... ..