Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '13

 
Kategori
e-Ticaret
 

Öğrencilere e-ticaret ve sosyal medya paneli

Öğrencilere e-ticaret ve sosyal medya paneli
 

Merhaba bu yazımda size önemli bir eğitim panelinden haber vermek istedim:

Beykent Üniversitesi Taksim Yerleşkesinde 8 Ocak 2013 09:00 - 13:00 saatleri arasında gerçekleşecek sosyal medya ve e-ticaret paneli tüm katılımcılara açık ve ücretsiz olarak gerçekleşecek.Öğrencilerin eğitim gördükleri alanda sektörel yetiştirilmesini ve bilgilendirilmesi kapsayan panel ; sektörün içindekiler ile öğrencileri buluşturmayı da hedefliyor.Bence de çok doğru bir yaklaşım.

Pnelin Konuşmacıları ise şöyle sıralanıyor:
Murat Yılmaz [PazarlamaProjeleri.com] - Organizator
Yıldıray Ataş [CreaBull's Co-founder]
Erhan Aslanturk [Xerox - Pazalama Müdürü]
Mert Saka [Apple - Corporate Market Manager]
Serkan Hacıomeroğlu [Neticaret - Sosyal Medya Müdürü]

Pnaelde İşlenecek Konular ise:

Sosyal e-ticaret stratejileri ve uygulamaları, Mobilite, Markaların Sosyal Medyaya yaklaşımları, E-Ticaret B2C ve B2B uygulamaları. E-Ticaret Sitesi kurma, ücretsiz ve ücretli servis sağlayıcıları. Elektronik İş Dünyası [Türkiye ve Dünyadaki Global Aktörler] Sosyal CRM ve e-pazarlama araç, yöntem ve modeller.

Umarım faydalı bir bilgi ve paylaşım olmuştur.

Kaynak : Neticaret

 
Toplam blog
: 175
: 1323
Kayıt tarihi
: 21.01.09
 
 

Serkan Hacıömeroğlu 1 Kasım'da  Trabzon'da doğdum. Yüksek öğrenimi 2000 yılında tamamladım. Çeşit..