Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '11

 
Kategori
Kitap
 

Öğrendiklerim

Bazı anlar, süreler vardır insan hayatında önemlidir, dolu dolu geçti dersiniz. O süreler içerisinde hayat size birçok şeyler anlatır bir çok şeyler öğretir, farkına vardırır bazı şeylerin. 

Geçen hafta da benim için öyleydi; birçoy öğrendim, ya da bildiğim şeylerin anlamları daha bir değişti daha bir derinleşti. 

Çeşm-i Bülbül 'ün anlamını öğrendim, sadece kelime, sözlük anlamını değil o ifadenin ne anlamlar ifade edebildiğini, bir insana ne kadar yakışabildiğini öğrendim. 

İnsanın dört gece boyunca aynı rüyayı görebileceğini öğrendim, bunlar öyle rüyalar ki; insanın kalbini ruhunu bedenini sadece mutlu etmiyor, mutluluğun güzelliğin uç noktalarında yaşatıyor. 

İnsan uykusuzluğa, yorgunluğa, günlerce dayanabiliyor, tabi ki o uykusuz anlarda yaşadıklarınız önemli, tabi ki kiminle vakit geçirdiğiniz önemli, tabi ki uykusuzluk yorgunluk sonunda elde ettikleriniz önemli. Ben (burada eller saçta dolaşıyor biraz) hayatın güzelliklerini, mutluluklarını yaşadım gülümsemlerin en güzelini gördüm tatların en güzelini tatdım sıcaklıkların en içime işleyenine temas ettim işte bunlar uykuyu, yorgunluğu bedenimden alıp uzaklara Erciyes'in arkalarına götürdü. 

ÇAY ? 

 

 
Toplam blog
: 9
: 387
Kayıt tarihi
: 26.12.10
 
 

Ortalama bir üniversitede muhasebe okudum, ortalama şirketlerde, ortalama pozisyonlarda çalıştım, ça..