Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Eylül '10

 
Kategori
Eğitim
 

Öğrenim haksa ,elinizden alan hak ihlali mi yapmış olur?

Öğrenim haksa ,elinizden alan hak ihlali mi yapmış olur?
 

Okul döneminde sınava giren öğrenci öğretmenine rica eder kağıdına bakılır. 10 bilemedin 15 dakikalık süreyi kapsar.

Ortalama ve sorumluluk sınavlarında ise yönetmelik gereği ...

Komisyon devlet sırrı mı saklıyor ki... Baktırmaz, bin dereden su getirttirilir.

***

Ve diğer konu direk Milli Eğitim Bakanlığı onaylı birinci sene üç, ikinci sene iki dersten sorumlu geçer yoksa aktif öğrenim hakkınıza veda edersiniz.

***

Peki bir insanın elinden öğrenim hakkının alınması nekadar doğru?

**

İnsan hak ve özgürlükleri vede çocuk hakları beyannamesi açısından?

***

Öğrenim hakkı alınıyor sizden.

Hak ve özgürlük...

Demokratik hak ve özgürlükte denir ...

***

Devletin bir kurumu hemde eğitim, öğretimden sorumlu kurumu öğrenim hakkını alıyor elinden öğrencinin.

Nasıl bir çelişki bu abi ya?

***

Avrupa İnsan Hakları Mahkemesine bile başvurulabilir...

Mantıken...

***

Kimse bana aktif öğrenim hakkı biten bir insanın alternatifleri var masalını anlatmasın abi.

Anayasaya evet isteyen, daha demokratikleşeceğiz diyen bir iktidarın bakanlığı, öğrenim hakkını alıyorsa elinizden bu ne perhiz bu ne lahana turşusu derler adama.

***

Çocuklarını halk tabiriyle ite kaka liseyi bitirtmeye çalışan veliye günah ayrıca.

Öğrenci uzaksa salt velisi istiyor diye okuyorsa ...

***

İster öğrenci okumak istesin ister istemesin öğrenim hakkının bu şekilde elinden alınması ...

İnsanın aklına şu soruyu getiriyor...

Milli Eğitim Bakanlığı eğitim öğretime destek mi, köstek mi?

 
Toplam blog
: 334
: 456
Kayıt tarihi
: 26.07.07
 
 

Yaşama değer veren bakış açısıyla biraz antika sayılabilecek düşüncelere sahip bir insanım. Geçmişte..