Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mayıs '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Öğreniyorsun

Öğreniyorsun
 

İnsan öğreniyor, insan alışıyor ve insan yaşamaya öyle yada böyle devam ediyor. Tek başına doğuyor ve yine o kadar kalabalığın içinde yine tek başına mücadele ediyorsun. Kalbin her kırıldığında yeniden onarıyorsun nerdeyse nasır bağlamış yüreğini yinede okşuyor ve seviyorsun. Kime güveneceğini ne yapacağını belli bir zaman sonra otomatiğe bağlıyorsun. Belirlediğin testlere tabi tuttukların belkide ilk sorularda eleniyor, yediğin darbeler o kadar çok ki ikinci bir şans kimseye vermiyorsun. Böyle bakınca ne kadar da korkunç görünüyor, sürekli nöbette yaşayabilir mi insan? Yaşıyor işte kaybetmekten korktuğu sürekli yıpranan o yüreğinin kalan parçalarını korumak için çabalıyorsun.

Öfke ile korku kardeştir derler, korkuyorsun ve her korktuğunda saldırıya geçiyorsun. Böylesine sert kabuklarla bezelediğin kalbinin aslında çok kırılgan olduğunu senden başkası anlamasın diye de dua ediyorsun. Bu sert görünüşün, böylesine tok sözlerin ve böylesine hırçınlığın altında yatanın ne olduğunu kimse anlamasın diye olduğundan çok farklı davranıyorsun. Bu ben değilim dediğin zamanlar ise sadece ıssız bir yerde döktüğün göz yaşların silip süpürüyor ortalığı. Halden hale geçmek bu mu? ne zaman yanlız kalsa ne zaman dışlansa hep başka başka çıkıyorsun insanların karşısına. Sonra dönüp sana ne kadar değiştin sen bu olamazsın diyorlar.

Bana ne kadar yakınsan ben de sana o kadar yakınım, beni nasıl görürsen bende seni öyle görürüm, beni ne kadar seversen ben de seni en az o kadar severim. Sen sürekli alırsan hazıra dağ dayanmaz elbette birgün ne senin alacağın ne de benim verebileceğim bir şey kalır. Arayı ne kadar açarsan mesafeyi kapamakta bir o kadar zor olur. Hep söylerim kavga ederken eğer arkanıza dönüp bakmayacaksanız ki bu bile bence yanlış özgürsünüz savaşta herşey mübah. Ya kavga bitince ne olacak? tekrar aynı şeyleri yaşaman mümkün olmayabilir, dönüp bulamayabilirsin. Savaş ne kadar kanlı olursa yaraları sarmakta o kadar zor olur, Amerika atom bombasını attı ve hala etkileri devam ediyor. Sen benim tepeme bu bombayı bırakırsan ben sana yıllar sonrada döner hesabını sorarım, hadi savaşta herşey mübahsa sonucu beni değil seni ilgilendirir, bundan şikayet edemezsin ve geçmiş diye kesip atamazsın.

 
Toplam blog
: 87
: 1722
Kayıt tarihi
: 21.11.08
 
 

İzmirliyim, 37 yaşındayım. Hayatıma İstanbul' da devam ediyorum. İşletme fakültesinden sonra meslek ..