Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Kasım '08

 
Kategori
Deneme
 

Öğrenmek

Öğrenmek
 

çok beğenmesemde emeğine sağlık yapanın çaldım kullanıyorum af ola


- Hey, dur bakalım nereye böyle?
- Gidiyorum işte biliyorsun, bakmıyorum.
- Yalancı.
- Niye ?
- Hayatının her noktasına işlemişken nasıl olur da görmezden gelirsin?
- Bakarsam canım acıyor.
- Bakmasan da görüyorsun ama
- Daha az acıyor
- Yalancı…?

Ne çok aslında görmezden gelmeye ittiklerimiz; görmeyeyim, bilmeyeyim çabalarımız. Oysa öylesi deymişse hayatlar içi içe ne mümkün ki bilmemek, ne zor bilip kabul etmek. Acımaz mı sanırsınız her bir anında varsaydığınız olup biten. Acımaz mı sanırsınız her bir olmayışınız Acımaz mı sanırsınız her bir …

……

Acır…

Acı öğretir.

 
Toplam blog
: 97
: 635
Kayıt tarihi
: 04.01.07
 
 

öylecene yazmak istiyorum... Hepsi bu. ..