Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Kasım '20

 
Kategori
Özel Günler
 

Öğretmeler Günü Kutlu olsun

İz Bırakan Öğretmelerimi Saygıyla Anıyorum. İlk öğretmenim dedemdi. Babamı küçük yaşta kaybetmiştim. Dedem sözlü kültürü çok iyiydi. Ondan öğrendim Hacı Kâmil Mısırlı ve Sadık Hoca ve diğer âlimleri o anlattı bana Kuran ve dini eğitimlerde jandarma baskınlarını.

Tarihi ve Siyasi bilincimin ilk adımları. Onun kondur radyosundan haberleri dinler ve haberleri birlikte yorumlardık. Lise ve Fakülteye giderken bile yaz dönemlerinde en az bir ayımı dedemle geçirirdim.

Körler okulunda Ramazan Sözal hocamın çok emekleri vardı. İdealizmi ondan öğrendim. Ve bana okumayı sevdiren Ramazan hocamdır. Sonra Karabağlar Cumhuriyet Lisesi fikri olgunluğuma orada ulaştım.

Özel radyoların açılması ve Akra FM dekiler le kurduğum bağ özellikle kaset toplama kampanyamız ve o kasetlere okunan kitaplar. Sonrasında Yunus Emre Camisi Feyzi ve Ömer Hocamla doyumsuz sohbetler sanki dedemin yokluğunu onlarla giderdim ve o pınardan kana kana içtim.

İz bırakan en önemli hocam Musa Kaçardır. Karşılaştığımızda mutluluk duyduğum sayılı kişilerdendir. Sonra Başak FM de program yaparken tekrar yolumuz kesişti. Cumhuriyet lisesi doğuyu ve batıyı tanıdığım bir Üniversite oldu Öznur Adalı Sevil Eryılmaz Hasan Güzeler Sami Kaval Yaşar Uyar hala görüştüğüm Adnan Kaytan ve diğerleri.

Fakülteyi Uşakta okudum orada Halil İbrahim Haksever Celalettin Vatandaş Adnan Kaytan ve diğerleri. Hayatta olmayanlar nur içinde yaşasınlar. Yaşayanlara da Rabbim uzun ömürler versin.

Pansiyon Belletmenleri. Ömrü yatılı okullarda geçenlerin en büyük dostları pansiyon belletmenleridir. Onlar içinde Sabri Bakır Fazlı Hoca Selahattin Hocayla güzel sohbetlerimiz oldu.

Pansiyon Müdürlerim arasında en çok sevdiğim ve istifade ettiğim hocalarım Mehmet Esen ve Mehmet Ülküdür okul müdürümüz İsmail Gökalple’de iyi bir diyaloğumuz var. Milliyetçi ve İslami değerleri yüksek hocalardan çok şey öğrendim batılı fikirleri olanlarla da tartışarak müzakere kültürümü geliştirdim. Aynı fikirleri taşımasak ta hoş görülü ve müzakereci Ayten Uygur ve Necip Gacarla hoş hatıralarım oldu.

Fakülte yıllarında konferanslarına ve derslerine katıldığım Musa Çiftçi hocamla güzel müzakerelerimiz oldu Uşaktaki Fakültemden öğrencilerimiz kanalıyla bilgiler alıyorum özellikle Murat Öntu hocamın oralarda Amir konumunda olması harika. Bana dünya görüşümün şekillenmesinde emek veren tüm hocalarımı saygıyla anıyorum. Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..