Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '20

 
Kategori
Anılar
 

Öğretmen İsmail Kaya

Tahsil yapmak erdemli bir insan olmak için yeterli değildir. Düzce Memursen Sitesinde kirada oturmaktayım. Bazı alışverişlerimi internet sitelerinden yapıyorum. Geçen sene eşime bir internet sitesinden bej rengi 85 tl fiyatı bir pantolon siparişi verdim. Teslimat gecikince kargo firmasının Düzce şubesine gittim. Kargomun niye gelmediğini sordum. Bir evrak çıkarttılar, korgonuz teslim edilmiş, İbrahim Kaya teslim almış görünüyor. Daire nosu ise 1. Benim daire no ise 12. Eşime dedim, git 1 numaralı daireye

sor, almışlar mı kargoyu dedim. Eşim gitti sordu, biz almadık, bizde İbrahim Kaya diye biri yok diye cevap vermişler. Sitede 400 civarında daire var. Kargo paketinde benim adım yazılı, adresim de var. Bekledim ne gelen oldu ne giden.

Aradan 6 ay gibi bir zaman geçti. Bana bir kargo geldi ama benim siparişim yoktu. Anladım aynı isimde bir İsmail Kaya daha var. Kargo paketini ayakkabılığın üstüne koydum. Bir telefon geldi,'ben İsmail Kaya, öğretmenim, bana gelmesi gereken kargo size gelmiş' dedi. Evet dedim,dairemin adresini verdim. Aynı telefonda ben de kendisine benim kargom da size gelmiş dedim. Haa oldu öyle bir şey dedi, başka bir şey demedi. Eşim de durum hakkında bilgi sahibi. Kapı çaldığında eşim bakar kapıya, ben çalışma odamdaydım.Kapı çaldı, eşim konuştu kargolarını verdi. Ama pantalonunu sormamış. Öğretmen İsmail Kaya eşi ile birlikte gelmiş. Eşi uzun boylu başı kapalı biriymiş. Sohbet esnasında bana, çok düzgün birileriydi diyor. Ben de gülüyorum, pantalonunu niye istemedin diye.

Bu öğretmen arkadaş en azından kendine ait olmayan kargo paketini sitenin güvenlikçisine bırakabilirdi. Bir öğretmen eşine bir pantalon hediyemiz oldu. Cahil bir insan bile bu öğretmenin yaptığını yapmaz diye düşünüyorum. Ne yapalım, hayatımdan ufak bir kesit. Öğretmenlik sayın bir meslek ama her öğretmen de saygın olamıyor maalesef.

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..