Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Kasım '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Öğretmen vs. tek ürünlü Canavarlar

Migros’da haraç kesti benden biri.

Hem de bir kadın. Hem de emekli öğretmen. Hem de Öğretmenler gününde.

Sıraya girmiş, elimde birinin benden istediği tuvalet kağıdı yerine, daha ucuz diye aldığım havlu kağıtla bekliyordum paşa paşa. Malum, ay sonu… ‘Ay sonu geldi’ demediğim günler ne kadar havalıydım oysa ki. Her neyse…

İki önümdeki kadın, sıra kendisine geldiği anda önümdeki kıza;

-  ’sizde 1 ürün var, siz geçin’, dedi.

Kız teşekkür edip geçti ve parasını ödeyip gitti. Pek tatmin olmuşa benzemeyen yaşlı kadın bu kez bana dönüp;

- sizde de 1 ürün var, siz de geçin, dedi.

Şöyle bi arkama baktığımda elinde 1 ürün olan bi kaç kişi daha gördüm ve sevimli olmaya çalışarak kadıncağıza;

- Ama siz böyle hepimize yer verirseniz burada kalacaksınız akşama kadar. Önemli değil, beklerim ben, siz buyrun, dedim.

Kadın biraz sertleşerek;

- Siz de başkalarına yer verirsiniz işte aynı durumda. Hem ben emekli de olsam öğretmenim. Öğretmenler böyle yapar.

- Aa! Öğretmenler gününüz kutlu olsun, diyerek sakinleştirmeye çalıştım teyzeyi.

- Sağol çocuğum. Ayrıca ben kanserim. Dua et bana çok yaşamam için.

Yutkun. Bi saniye dona kal. Allah uzun ömür versin diyerek kadının istediği haracı ver. Kasiyere paranı öde.

Beynimin verdiği komutları tek tek yerine getirdikten sonra kadına ‘iyi akşamlar öğretmenim’ demek için döndüğümde, kadının arkasında bir düzine tek ürünlü canavar olduğunu gördüm. Dualarını, kasada ön sıralara geçmek için satmaya hazır bekleyen günahkar ruhlar. Ve kasa kapısında ölümsüzlük arzusuyla onların dualarını emmek için bekleyen emekli bi öğretmen vampir. Dünya gerçekten çok tehlikeli…

Dikkatli olun.  

 
Toplam blog
: 16
: 111
Kayıt tarihi
: 06.12.11
 
 

Freelance Reji Asistanı Her felsefe, yazarının kişisel itirafı ve bir şekilde de, kasıtsız ve..