Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ekim '08

 
Kategori
Anılar
 

Öğretmeni köpek ısırdı...

Öğretmeni köpek ısırdı...
 

Bir öğretmenlik anımla hepinize merhabalar...

Öğretmenliğimin ikinci yılındaydım. Bulunduğumuz köy Konya'nın bir köyüydü. Kış gelince adettendir, arabaşı çekilir içmek için köylüler birbirini davet ederdi. Bizde köyün öğretmenleri olarak her davette baş konuk olarak çağrılırdık.

Eşimle ben sekiz aylık bebeğimizi de alarak giyindik kuşandık evden çıktık. Arabaşı içmeye gidiyoruz, yerlerde diz boyu kar. Ben çantayı aldım eşim çocuğu kucakladı. Giderken arkamızdan köyün köpekleri havlamaya başlayınca eşim çocuğu da bana verdi. Kendisi eline sopayı aldı bizi köpeklerden koruyacakmış :)) Elimde çanta, kucağımda çocuk, ayaklarım da kayıyor buzdan sürekli mucize kabilinden ilerlemeye çalışıyorum.

Evin dış kapısının önüne geldik. Eşim sopayla kapıyı çalınca evin köpeği sahibinden önce atladı. Bir kez hav dedikten sonra beni bacağımdan ısırdı. Kangal köpekleri havlamadan saldırırmış bunu da öğrenmiş olduk. Boyum kadar köpek beni ısırınca köksüz kavak gibi sallandım:)) Ama ne çocuğu atabiliyorum ne çantayı atabiliyorum, ne de kendimi kurtarabiliyorum o anda. Ev sahibi koştu geldi köpeği başımızdan aldı. Eğer almasaydı vücudum kaç parçaydı bilemiyorum. Eve girdik kanları sildikten sonra kolonyayla temizledik yarayı. Ama ben korkudan tirtir titrediğim için daha fazla oturamadık evimize geri geldik.

O akşam uyudum, sabah olunca eşime ''kuduz aşısı yaptırmamız gerekiyor'' dedim. O da başından savdı. Bu durumda bana düşen görev köpeğin kudurup kudurmadığını izlemekti. Öğrencilerime hergün soruyordum. Onlar da bana köpekten haber getiriyorlardı. Bazan kuruntu yapıyordum ''acaba sabah kalkınca kudurmuş olacak mıyım'' diye. Kuduz mikrobunun kuluçka süresi 40 günmüş. 40 gün boyunca kuruntularım devam etti. 40. günün sonunda köpek hala yaşıyormuş; ikimiz de sağ selamet atlattık bu olayı.

 
Toplam blog
: 15
: 263
Kayıt tarihi
: 05.08.08
 
 

Emekli ilkokul öğretmeniyim. Güzel insanlarla güzel şeyleri paylaşmayı seviyorum. ..