Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Kasım '10

 
Kategori
Öğretmenler Günü
 

Öğretmenim 'hayat'

Öğretmenim 'hayat'
 

Bu sene bayramı 2.gün kutladık. Neden? İlk gün hastanedeydik. Yan oda refakatçisi ziyaretimize gelmiş, 'Bu bayramda böyle geçti' dedi. Ben aaaa bayramdı dimi? dedim ve babamın elini öptüm. Bayramın 2. GÜNÜ!

Kim, neden hastanede?

Abim arefe günü trafik kazası geçirdi. Hastanede dönüşümlü refakatçi kaldık babamla. Bir nöbet değişimi esnasında kutladım bayramını. Abim uyanınca onun bayramını da 3. günü kutladım. Annemin bayramını ise 4.günü aklıma geldi. Daha doğrusu annemin aklına geldi. 'Bayram bitecek, daha bayramlaşamadık yavrum' dedi. Haklı! Bayram bitmeden bayramlaştık.

99. yazım, bu ay içinde çıkacak kitabımla ilgili olur. 100.yazımda İLK imza günüm ile ilgili olur sanıyordum.

HAYAT öğretmenim bana bir şey öğretti: 'EVDEKİ HESAP ÇARŞIYA UYMAZ'-

Bende yazılıda yazdım: ELDEKİ HAYAL, DÜNYAYA UYMAZ:)

Bayramın 2.günü dönüş yolundaydım sözde. Bayram biteli kaç gün oldu ben hala buradayım.

HAYAT öğretmenim bana bir şey öğretti: 'TAKVİM TUTMA'

Şöyle oldu....böyle oldu....şöyle olacak...böyle olacak...

HAYAT

Bana kim bilir neler öğretecek?

'Kişiye özel' eğitim anlayışı ile, bir verdiği ders bir öncekine benzemeyen, anlamazsak-alamazsak dersimizi; o DERSİ geçene kadar bizi sürekli sınayan HAYAT

öĞRETMENİM -HAYAT-

ve diğer Tüm Öğretmenler,

öğretmenler gününüz kutlu olsun.

 
Toplam blog
: 119
: 1401
Kayıt tarihi
: 11.02.09
 
 

Ben kimim? Tüm sıfatlarımın dışında doğduğum günden beri bu sorunun cevabını bulmak için sürekli ..