Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Aralık '07

 
Kategori
Haber
 

Öğretmenim, kocam benim!

Öğretmenim, kocam benim!
 

Efendim, eğitim kolay bir iş değil.

Öğretmen olmak da öyle.

İster bir okulda yapın istersenize özel dersler veren olun yine de zorlanıyorsunuz.

Bir haber geçti geçende.

31 yaşındaki öğretmen kız öğrencisini kaçırmış.

Bir de fotografları varmış birlikte.

Yani kaçırmasa bile bir iş var anlayacağınız.

İl Milli Eğitim Müdürü Mehmet Beşler, konunun adli makamlara intikal ettiğini belirterek, “Biz de idari yönden inceleme başlatacağız. Öğretmenle öğrencinin birlikteliğinde ileri boyutta bir şey yok. Aile ile öğretmenin; çocuklarıyla ileriki zamanda evlenmek üzere anlaştığı yönünde bilgiler geldi. Ama biz üzerimize düşen disiplin işlemlerini başlatacağız” demiş.

Oh, ne güzel.

Kızınızla evleneceğim bol bol resim yapacağız beraber.

Şimdi bir düşünelim.

Bu vatandaş 31 sene evlenecek kadını bulamadıysa eyvah ki ne eyvah.

Anlaşılan pek bir iş yok ki açıkta kalmış.

Sonra yıllardır aradığı aşkını sıralarda bulmuş.

Yeni nesil aşk hikayeleri böyle sanırım.

*

Sürekli anlatıyoruz.

Sürekli açıklıyoruz.

Eğitimci alırken belli psikolojik, pedagojik testlerden geçirilmesi gerekiyor.

Bir başka haber de şu.

''Öfkelendiği ilkokul öğrencisinin kulağını çekip yırttığı iddia edilen okul müdürü hakkında soruşturma açıldı. Olay Afyonkarahisar'ın Sandıklı ilçesine bağlı Bekteş Köyü'nde, 11 Aralık'ta meydana geldi. 3/A sınıfının öğretmeni iki gün izin alınca boş derse giren müdür Mustafa Yavuz, öğrencilere tüm konuların içinde bulunduğu 20 soruluk test verdi. Yanıtları inceleyen Müdür, iddiaya göre, öğrenci Halil Tetik'in 20 sorudan sadece bir tanesine doğru yanıt verebildiğini görünce öfkeden çıldırdı.''

Bir de bir öğrenci tarafından kameraya çekilen, öğrencilerine cahiller, aptallar diye bağıran kadın var.

Ben böylelerine öğretmen diyemiyorum.

Bu şekilde de nice haber var.


*

Evet, öğretmenlerin yaşam şartları da kolay değil.

Az bir paraya geçinmeye çalışıyorlar.

Bunun dışavurumu öğrencilere şiddet ve hakaret midir?


Her zor durumda olan öğretmen kızıp bağırmaya kalkarsa ne olur halimiz?

İşini layıkıyla yapanları tenzih ediyoruz tabi.

Milli Eğitim Bakanlığı'nı konuyla ilgili önlemlere çağırıyoruz.

Özgün Kaplama

 
Toplam blog
: 278
: 1369
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

Küçük bir kız çocuğu masumiyetidir yazmak, her satırı her cümleyi her kelimeyi tekrar tekrar gözden ..